alaruz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 God kveld/natt folkens. Jeg er den "uheldige"? kjøper av et Linksys wmp54g v4 kort . Dvs. jeg kjøpte det uten å sjekke driverstøtten i linux. Til nå har jeg ikke fått det til. Ndiswrapper skal fungere sies det, men jeg får ikke kompilert det. Får feilmeldingen at ndiswrapper ikke støtter mm kernel hvilket jeg kjører. Bruker reiser4 filsystem, så det er noe jeg desverre er nødt å bruke. Har noen forslag til andre alternative metoder på å få kortet up and running. Eller har jeg rett og slett driti meg loddrett ut når jeg kjøpte dette kortet? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har du forsøkt CVS av ndiswrapper? Så en diskusjon rundt nettopp dette på gentoo-forumet, men det var en eldre kernel da. Ellers sitter jeg med samme kortet selv, og gremmes, broadcom må brenne. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis det er v4, skal vel rt2500-driverne fungere, sett at det er en ralink-chip som sitter i. http://rt2x00.serialmonkey.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå