co2 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har hatt noen kviser gjennom tidende. Problemet er at etter de er borte så blir det mørke/røde merker der de har vært, og de forsvinner ikke. Er det noen måte en kan bruke laser eller noe for å fjerne slikt i ansiktet? Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 helt sikkert. Dyrt er det sikkert også, men det er mindre viktig så lenge det er varig. Spør legen din. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Et annet godt tips: IKKE KLEMM DEM! Du kan jo alltids bruke dekkstift da, men det kan jo være et slit hver dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Du kan bruke laser ja. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Skal garantere deg at arrene forsvinner etter et år eller 2! Så da er ikke en svindyr laserbehandling en særlig god investering Er ikke 100% sikkert at laser vil fungere en gang. Har snakket med hudlege om dette, så bare ha tolmodighet så skal du se det ordner seg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Skal garantere deg at arrene forsvinner etter et år eller 2! åssen kan du garantere det da? er jo mange voksne den dag i dag som har arr etter pubertetens herjinger. Men nå skal det sies at det KAN forsvinne av seg selv,så jeg hadde gitt det litt tid,men blir for dumt å garantere det. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har litt erfaring med arr (ikke etter kviser da), men de forsviner nesten ikke. Da snakker jeg om arr som ikke har falmet på 9-10 år. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har blitt kvitt kvisearr, sakte, men sikkert. Eneste jeg gjorde var å drikke masse vann og bruke diverse kremer. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har blitt kvitt kvisearr, sakte, men sikkert. Eneste jeg gjorde var å drikke masse vann og bruke diverse kremer. var arrene dine veldig tydelige? hvilken kremer har du brukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå