Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bmw 320i 1992 mod, noen spm.

Anterialis

Anbefalte innlegg

1)

Hvordan effekt anlegg burde jeg sette på dersom jeg ikke er av rånerasen, men liker en fetere lyd som ikke nødvendigvis høres veldig grom ut, men som får bilen til å høres sprekere ut? Vanskelig å forklare, men om dere skjønner. Ikke masse bass og buldring, men at den høres responsiv ut, litt alla en yamaha r1 motorsykkel :p

2)

Hva er det som jeg burde være på vakt etter, når det gjelder feil og steder for rust? Har tenkt til å kjøpe en slik bil

3)

Hva er enklest å gjøre om jeg vil ha litt mere hester i bilen? chipping, eller andre ting?

4)

Vil jeg få bedre gassrespons med et feks. KM luftfilter, eller et annet "enhanced" luftfilter?

5)

Andre ting som burde nevnes når det gjelder denne bilen?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1)

Hvordan effekt anlegg burde jeg sette på dersom jeg ikke er av rånerasen, men liker en fetere lyd som ikke nødvendigvis høres veldig grom ut, men som får bilen til å høres sprekere ut? Vanskelig å forklare, men om dere skjønner. Ikke masse bass og buldring, men at den høres responsiv ut, litt alla en yamaha r1 motorsykkel :p

2)

Hva er det som jeg burde være på vakt etter, når det gjelder feil og steder for rust? Har tenkt til å kjøpe en slik bil

3)

Hva er enklest å gjøre om jeg vil ha litt mere hester i bilen? chipping, eller andre ting?

4)

Vil jeg få bedre gassrespons med et feks. KM luftfilter, eller et annet "enhanced" luftfilter?

5)

Andre ting som burde nevnes når det gjelder denne bilen?

På forhånd takk :)

montere DTM potte fra torshov eller lignende gir en sinsykt fin å rå lyd, hva med å kjøpe 325i eller bytte motor til 325i?? de går jo ganske brukbart da.

chip å få til disse bilen ja. 320i også ja.

med K&N filter får du noen "HK" mere og du får en sinsykt rå motorlyd!!

hvis den er godt behandlet skal det ikke være rust på den.

slike biler lønner seg å kjøpe fra litt eldre folk som ikke har skamkjørt bilen.

en skamkjørt BMW må du nok stå på verksted lenge når noe først går galt og det er nok ikke billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...