Bone Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 DU .. siden du bare er 16 ! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 DU .. siden du bare er 16 ! Japp, nettopp grunnen til at jeg trenger det. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 twarr, vil du gifte deg med meg? Elsker flipperspill! Gud vet hvor mange tiere jeg har puttet på slike. Bare synd at de begynner å bli sjeldene nå Lenke til kommentar
twarr Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 twarr, vil du gifte deg med meg? Elsker flipperspill! Gud vet hvor mange tiere jeg har puttet på slike. Bare synd at de begynner å bli sjeldene nå Visst du er jente, singel og deilig: JA! Er utrolig få flippere "on location" nå, pga. så høye avgifter og lite inntekt på de. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Visst du er jente, singel og deilig: JA! Holder det med 2 av 3 ? :!: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Holder det med 2 av 3 ? :!: Jaja, er du jente og deilig, så kan vi sikkert finne ut av "singel" biten Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kult at noen samler på flipperspill! Jeg skulle likt å hatt et (eller flere) selv. Vanlige spilleautomater, jukeboxer og liknende er også stilig - både å bruke slik de skal brukes og å sitte å se all mekanikken og releene som beveger seg inni der. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Kult at noen samler på flipperspill! Jeg skulle likt å hatt et (eller flere) selv. Vanlige spilleautomater, jukeboxer og liknende er også stilig - både å bruke slik de skal brukes og å sitte å se all mekanikken og releene som beveger seg inni der. Ja, det er kjempetøft Jeg samler også på gamle kronespill / knipsekasser, og har også arkadespill og spilleautomat. Ingen jukebox ennå, men det blir etterhvert. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 twarr, vil du gifte deg med meg? Elsker flipperspill! Gud vet hvor mange tiere jeg har puttet på slike. Bare synd at de begynner å bli sjeldene nå Visst du er jente, singel og deilig: JA! Er utrolig få flippere "on location" nå, pga. så høye avgifter og lite inntekt på de. Nå synes jeg du var veldig kravstor her! Jeg vil jo bare deg for flipperne dine! Du kan godt ha noen på si for min del Lenke til kommentar
twarr Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 ok, krise: må reise i morgen, mangler sjåfør. Gir 2000 kr til den personen som vil kjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå