Gå til innhold

Den "store" flipperspill tråden

twarr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flipperspill er morsomt, men 10kr for et spill er litt for dyrt. Koster ikke en sånn maskin rundt 10 000kr?

Er 10 kr for et spill dyrt sier du? :D

På en spilleautomat så spiller du 10kr på 1/10 dels sekund.

På et flipperspill så kan du spille godt over en halvtime på en 10'er, om du har litt trening inne.

Prisen på et flipperspill varierer, alt fra ca. 5000 - 40 000.

Lenke til kommentar
En slik hobby må da nesten betale for seg selv etter hvert? Bare tenk på når du har vorspiel og gutta begynner å bli litt i fin form... Da er det fort noen som vil prøve flipperspillet... Og, oi, den tar visst bare tjuekroneinger... :innocent:

hehe, jeg tar aldri betalt for at kompiser skal spille, men klart, det går ann.. du kan jo også installere seddel-innkast på den :D

Lenke til kommentar
Når man har egne flipperspill, koster det penger da ? :O

Edit: skjønner jo at man har nøkkelen til "penge-lagrings-plassen",men må da være irriterende om man ikke har en tjuekroning.

Men virker som en gøyal hobby :p

hehe, da kan man enten trykke på "credit" knappen innenfor døren, eller sette spillet på "free play" - slik at det ikke koster noe å spille. (det står alle spillene mine på)

Endel folk bruker de som sparebøsse, kan få ganske mye penger nedi der på et år.

Lenke til kommentar
Men Twarr, jeg syntes du burde invitere meg hjem til deg så jeg kan spille flipper ! Om du bor i oslo da.

heisann,

Jeg bor ikke i Oslo, bor i Ålesund, men du er HJERTELIG velkommen!

Det gjelder alle andre også, om du bor i møre og romsdal, eller skal hit, ta en tur innom og spill flipper!

Lenke til kommentar
Det var mange flipperspill :ohmy:

Hvordan har du fått tak i så mange? Og hva er grunnen til at du starta med denne hobbyen?

Det var helt tilfeldig faktisk, men det er verdens beste hobby. Kun greie folk i miljøet, samt du lærer utrolig mye både elektronikk og mekanikk. I tillegg er det jo utrolig gøy å spille! :)

Ingen andre her som er sånn skikkelig intressert i flipper, eller?

Lenke til kommentar

ok, jeg har et litt merkelig spørsmål :D

Har ikke lysst til å legge inn annonse i avisen, vet aldri hvilke raringer man støter på. Jeg skal på Pinball Workshop om 14 dager (kort sagt mye flipperspilling og MYE øl samt mye kjekke folk).

Jeg har ikke førerkort - og trenger en sjåfør. Hotell er ordnet, og vi kan sikkert bli enig om betaling. Jeg trenger altså sjåfør fra Ålesund - Sandefjord.

Dette er et nødskrik, alle jeg trodde kunne være sjåfører hadde arbeidshelg, og jeg trenger virkelig sjåfør!! (skal reise med varebil)

Litt merkelig spørsmål, men jeg håper noen er intressert :D (hvem kan si nei til flipper og øl en hel helg? :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...