maxmhz Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hvilket program må eg laste ned for å få til å kjøre ASP på apache? (eg kjører Windows 2000 Pro) Lenke til kommentar
zacon Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Kan du ikke bare få tak i internet information services? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 http://perl.apache.org/outstanding/success...es/idl-net.html du finner det på hjemme siden deres.. ellers så har du "borres" motto "google er din beste venn" :wink: Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Et alternativ er å kjøre IIS paralellt med Apache. Du må bare sette de to serverne til å lytte på forskjellige porter - dette er jo svine enkelt i IIS. Så må man bare huke på kolon + portnummer i URL'n til sidene på IIS. _________________ -sanoJ- "Jeg har en løsning. Den passer bare ikke til dette problemet." [ Denne Melding var redigert av: Xqtor på 2002-11-15 09:56 ] Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 du kan jo kjøre asp med javascript da..tror ikke det er vb-script-støtte i apache Lenke til kommentar
christt Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det er noe som heter Chilisoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå