cybervision_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jeg er veldig keen på bærbar, men litt kleint med penger nå for tiden, har derfor tenkt å selge min stasjonære som fikk skikkelig overhaling for rundt et år siden. Specsa: AMD64 3200+ Epox KDA3+ HK 1024 DDR RAM HD: 1 stk WD Raptor 74GB (Nesten ny) + 1 stk 120 GB WD SE 8MB Skjermkort: Ati 9800 pro Nec DVD Brenner DVD Spiller Asus H600B kabinett Audigy2 lydkort Logitech tastatur og mus trådløst (1000,-) Har en Samsung 913N også, men tror jeg vil tjene mer på å selge den separat. Hvor mye kan jeg forvente å få for lynet? 5K? Mer? QXL? Endret 7. september 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Trur kanskje du ville fått rundt 5-6000 for den der, Den raptor disken har jeg veldig lyst på Koster jo over 1000 bare for den da! Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Heh, ja er jo nesten surt å selge den, for den er faktisk veldig kjapp, men som student så er jo en bærbar litt mer hendig. I tillegg så begynner jeg å bli litt ferdig med "spillalderen"... Trekker WOW i 1280x1024 på high som en drøm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå