Gå til innhold

Kjøp av bærbar i utlandet


Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har snoket litt rundt på ebay etter Intel 915 chipset bærbare, men tror ikke jeg orker, blir for mange usikkerhetsmomenter.

 

Tror nok jeg går for en barebook her i Norge da jeg allerede har hd/cpu/ram/drev :)

Det er ikke så mye som kan gjøres feil hvis det er en profilert selger med flere tusen salg og 100% positiv respons. Vær på vakt for folk som bare har ETT salg med positiv respons, for da står det 100%! :ohmy:

Lenke til kommentar
Har snoket litt rundt på ebay etter Intel 915 chipset bærbare, men tror ikke jeg orker, blir for mange usikkerhetsmomenter.

 

Tror nok jeg går for en barebook her i Norge da jeg allerede har hd/cpu/ram/drev :)

Har ikke noe med det å gjøre, har en kompis av meg som har data i fra utlandet. Den kan instilles fra wondows til å bruke norsk tastatur, men på selve tastaturet så er de amerikaske tegnene der, slik at du må lære deg det norske tastaturet på forhånd for å kunne skrive æ, ø, å f.eks. Men jeg vil ha et utbyttbart tastatur

Lenke til kommentar

Du blir ikke snytt på ebay, du får varen, og garantien fra produsenten på kjøpet, men det blir litt mer styr om varen skulle være DOA (defekt ved ankomst), og så er det jo å få svindlet norge for 25% moms, noe ikke alle selgere er med på, og da blir jo og forsikringsverdien på pakken meget lav.. så om pakken skulle gå adundas er du skrudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...