Blåbær Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Eneste jeg lurte på er om muligheter for å få norsk tastatur på datamaskinen. Regner med at alt det andre burde gå greit. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kanskje nevne hva slags maskiner det kan dreie seg om? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Eneste jeg lurte på er om muligheter for å få norsk tastatur på datamaskinen. Regner med at alt det andre burde gå greit. Du trenger ikke bestille lenger unna en Danmark før tastaturet er andeledes, så tenker du UK eller USA så får du ikke norsk tastatur nei. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det er feil. Du kan selvfølgelig BYTTE tastaturet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det er ikke lett på bærbare Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Enklere enn du faktisk tror. Lenke til kommentar
grkn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har snoket litt rundt på ebay etter Intel 915 chipset bærbare, men tror ikke jeg orker, blir for mange usikkerhetsmomenter. Tror nok jeg går for en barebook her i Norge da jeg allerede har hd/cpu/ram/drev Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ja, spørte om mulighetene for å faktisk få skiftet tastatur, vet at de er annerledes i utlandet ja. Og det er snakk om det merket som faktisk jeg kan få endret tastaturet på! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har snoket litt rundt på ebay etter Intel 915 chipset bærbare, men tror ikke jeg orker, blir for mange usikkerhetsmomenter. Tror nok jeg går for en barebook her i Norge da jeg allerede har hd/cpu/ram/drev Det er ikke så mye som kan gjøres feil hvis det er en profilert selger med flere tusen salg og 100% positiv respons. Vær på vakt for folk som bare har ETT salg med positiv respons, for da står det 100%! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 å? hvordan? Skru vekk et par skruer på undersiden av maskinen og vippe tastaturet av. På enkelte modeller så trenger man ikke skru noe av engang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Har snoket litt rundt på ebay etter Intel 915 chipset bærbare, men tror ikke jeg orker, blir for mange usikkerhetsmomenter. Tror nok jeg går for en barebook her i Norge da jeg allerede har hd/cpu/ram/drev Har ikke noe med det å gjøre, har en kompis av meg som har data i fra utlandet. Den kan instilles fra wondows til å bruke norsk tastatur, men på selve tastaturet så er de amerikaske tegnene der, slik at du må lære deg det norske tastaturet på forhånd for å kunne skrive æ, ø, å f.eks. Men jeg vil ha et utbyttbart tastatur Lenke til kommentar
grkn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du blir ikke snytt på ebay, du får varen, og garantien fra produsenten på kjøpet, men det blir litt mer styr om varen skulle være DOA (defekt ved ankomst), og så er det jo å få svindlet norge for 25% moms, noe ikke alle selgere er med på, og da blir jo og forsikringsverdien på pakken meget lav.. så om pakken skulle gå adundas er du skrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå