Gå til innhold

No er det borgarleg fleirtall

Anbefalte innlegg

Det er umoralsk av deg å fortsette løgnpropagandaen om "forskjeller", Snekker`n. Opptil flere personer har nå forklart deg hvordan bruken av ordet "forskjeller" ikke gjør annet enn å tåkelegge debatten og lure folk på villspor. Men så lenge det gagner sosialistene så er vel alle midler tillatt...

Er det virkelig umoralskt å støtte seg til uttalelser fra flere av de beste politiske forskerne vi har her i landet og som påpeker at nettop denne skattelettelsen gir økte forskjeller.

Er det umoralskt å fortelle at en alenemor med en inntekt på ca 150 000 bare får noen få hundrelapper i skattelette, er det umoralskt å fortelle at den samme alenemoren har fått doblet egenandelskostadene de siste 2 år, er det umoralskt å fortelle at Erna vil øke egenandelene yterligere.

Svarer du ja på dette, ja da er jeg umoralsk :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det virkelig umoralskt å støtte seg til uttalelser fra flere av de beste politiske forskerne vi har her i landet og som påpeker at nettop denne skattelettelsen gir økte forskjeller.

Snakk om å ikke få med seg poenget.

Jeg prøvde jo nettopp å fortelle deg at "økte forskjeller" er irrelevant, og et sidespor sosialistene bruker fordi de spiller på enkelte folks hat mot de som stikker seg ut og får suksess.

Det har ingen rot i virkeligheten. Forskjeller er irrelevant. Det er ikke det at folk tjener forskjellig som gjør at noen har det dårlig.

Lenke til kommentar

Snakk om å ikke få med seg poenget.

Jeg prøvde jo nettopp å fortelle deg at "økte forskjeller" er irrelevant, og et sidespor sosialistene bruker fordi de spiller på enkelte folks hat mot de som stikker seg ut og får suksess.

Det har ingen rot i virkeligheten. Forskjeller er irrelevant. Det er ikke det at folk tjener forskjellig som gjør at noen har det dårlig.

Er økte forskjeller irrellevante??

Det er jo nettop dette som skaper flere fattige,du er virkelig ikke sann.

Istedenfor å bruke milliarder til skattelette til oss som har det bra så burde nettop disse pengene brukes til å løfte dem som har det ille og minske forskjellene .

Lenke til kommentar
Er økte forskjeller irrellevante??

Korrekt.

Det er jo nettop dette som skaper flere fattige

Feil.

Istedenfor å bruke milliarder til skattelette til oss som har det bra så burde nettop disse pengene brukes til å løfte dem som har det ille og minske forskjellene .

Det vi heller bør gjøre er å innføre en flat skatt som er langt lavere i dag. Det fjerner alle smutthull, og alle, fra fattig til rik, vil betale f.eks. rundt 20% skatt.

Lenke til kommentar
-- Hva har Høyre gjort for oss?

Ser du har en sjarmerende link i signaturen din.

Nå er jeg veldig lite fan av slike nyanserte objective reklamefilmer, men som en motvekt til din får jeg vel spre en slik jeg også:

http://content.auf.no/templates/valgkamp/v...rnagoeswild.wmv

Likte den meget godt :D

Den viste jo også det kuttet i uføretrygden som Høybråten ble så sinna for da Jens tok det opp :!: :!:

Lenke til kommentar
Erna avviser Frp-samarbeid

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290002

Og FRP fastholder at de vil fjerne Bondevik, det vil si at om ikke århundrets svik blir utført på høyresiden så får vi en rødgrønn regering uansett :hmm:

Nei, får ikke de rødgrønne flertall vil sannsynligvis ihvertfall Sp trekke seg, og det eneste realistiske alternativet vil da være Ap-regjering med støtte fra forkskjellige andre partier i forskjellige saker.

Lenke til kommentar

Og FRP fastholder at de vil fjerne Bondevik, det vil si at om ikke århundrets svik blir utført på høyresiden så får vi en rødgrønn regering uansett  :hmm:

Nei, får ikke de rødgrønne flertall vil sannsynligvis ihvertfall Sp trekke seg, og det eneste realistiske alternativet vil da være Ap-regjering med støtte fra forkskjellige andre partier i forskjellige saker.

Tviler sterk på at SP trekker seg,de sa de var villige til å tøye strikken langt, og hvorfor skulle de ikke tøye den,Venstre og KRF har jo slitt den strikken forlengst :D

Lenke til kommentar

For en fantastisk løgnaktig overskrift. Det hun avviser er å snakke om det.

Og FRP fastholder at de vil fjerne Bondevik, det vil si at om ikke århundrets svik blir utført på høyresiden så får vi en rødgrønn regering uansett  :hmm:

Neida, Hagen er tro mot velgerne sine i et av Norges største partier. Sviket her er det i såfall Bondevik som står for hvis han leverer makten over til feil side - de rødgrønne.

Her gir Katrine Andersen (27) sin stemme til SV – et valg hun tok for kun to timer siden

Det er jente med tæl i det, stå på Norge trenger flere slike  :w00t:

De fleste unge kvinner stemmer da SV allerede? Det er "in", særlig på østkanten, å være en slik moralistisk venstresideperson. Palestinaskjerf er spesielt bra å gå med, for da får du jubel over alt.

Lenke til kommentar
Neida, Hagen er tro mot velgerne sine i et av Norges største partier. Sviket her er det i såfall Bondevik som står for hvis han leverer makten over til feil side - de rødgrønne.

Høyre, Venstre og KrF er samlet om Bondevik som statsministerkandidat. Det blir ikke noe "svik". Jeg regner med at FrP og H/V/KrF ikke vil komme til enighet om noen statsministerkandidat hvis disse skal styre sammen. Ergo har Carl I Hagen (og tildels H/V/KrF) skutt seg selv i foten hvis det blir rødgrønt/AP-regjering.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har oppfatta det, vil ikke de rødgrønne ha regjering hvis det ikke blir flertall.. Hvem skal de få støtte fra da? (Forutsatt at de ikke har flertall med støtte fra RV/evnt. KP)

Jo,men vi må ha en regering og det eksperteamet viste til var at vi kunne får en rødgrønn regering støttet av KRF og høyre i sak til sak.

Egentlig er ikke dette så rart om man skal ta diriktøren for oslobørs sine ord med og han er vel en mann å stole på vil jeg tro.

Han sa at de to partiene med mest tilfelles i sin politikk faktisk var Høyre og AP, at de derimot var veldig uenige i valkampen var noe de bare måtte for å opprettholde sin egen eksistens, men de viktigste politiske sakene var tilnermet indentiske :hmm: menst småting som fordeling av skatt og div avgifter var de uenige på,men dette hadde liten betydning båder for den vanlige mann og spesielt for bedrifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...