Tordenflesk Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei. Var så smart å slette redbook.sys fra system32\drivers, og nå funker ingen av DVD-drevene mine(Code 39 i Device manager). Kunne noen med XP PRO SP2 låne meg en kopi? (Ingen av de jeg finner på nettet funker) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Kan du ikke pakke ut denne fra CD? Bruk kommandoen copy eller expand i Kommandolinjen. Start | Kjør | cmd [enter] Edit: Hva med å lese innlegget mitt? DVD-romene funker ikke fordi jeg mangler den filen. Endret 9. september 2005 av HappyRay Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Bare send meg e-postadressen din, så skal du få en kopi av min Tordenflesk. Har XP Home, norsk, hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kunne noen med XP PRO SP2 låne meg en kopi? Er det Xp eller SP2 cd'en du trenger. Har begge. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Kan du ikke pakke ut denne fra CD? Bruk kommandoen copy eller expand i Kommandolinjen. Start | Kjør | cmd [enter] Hva med å lese innlegget mitt? DVD-romene funker ikke fordi jeg mangler den filen. pmarius: neida, gjør ikke noe det. mail er [email protected] Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 pmarius: neida, gjør ikke noe det. mail er [email protected] Til opplysning har jeg Xp Pro, vis du heller trenger den. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Tror neppe det er noen forskjell på CD/DVD-rom driverne mellom PRO/Home, men du kan gjerne sende hvis du vil. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kan du ikke pakke ut denne fra CD? Bruk kommandoen copy eller expand i Kommandolinjen. Start | Kjør | cmd [enter] Hva med å lese innlegget mitt? DVD-romene funker ikke fordi jeg mangler den filen. pmarius: neida, gjør ikke noe det. mail er [email protected] Da er den sendt Tordenflesk Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kan du ikke pakke ut denne fra CD? Bruk kommandoen copy eller expand i Kommandolinjen. Start | Kjør | cmd [enter] Hva med å lese innlegget mitt? DVD-romene funker ikke fordi jeg mangler den filen. pmarius: neida, gjør ikke noe det. mail er [email protected] Da er den sendt Tordenflesk Hm, får den bare i retur med denne meldingen. Har prøvd å sende selve .sys-filen, og etter å ha zippet den: Your message did not reach some or all of the intended recipients. Subject: Sender e-post: redbook.zip Sent: 08.09.2005 19:21 The following recipient(s) could not be reached: '[email protected]' on 08.09.2005 19:21 552 5.7.0 Illegal Attachment 6sm692857wrl Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Du kan prøve å sende med på messenger. samme mail-adresse. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Yay! Fant meg fix hos Microsoft. Var en liten register-fix så var alt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå