Zappza Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Jeg har litt problemer med min Maxtor DiamondMax 10 160gb ATA. Det siste er at partisjons tabellen er korrupt eller forsvunnet... Så jeg lurer på om det finnes noen måte og gjenoprette denne? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Partition Magic Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 partition magic er den lette løsningen, den pleier å klare det. ellers kan du prøve getdataback(?) som vil gi deg en rekke forslag til hvor partisjons grensene kan gå så er det bare å prøve seg frem... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg vet hvordan man gjennopretter data men jeg har ikke nok plass til og hente ut alt... Sjarken: Kan jeg gjenoprette med Partition Magic? Lenke til kommentar
zummys Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Fikk du dette til?? Jeg har ett lignende problem.. Jeg vet hvordan man gjennopretter data men jeg har ikke nok plass til og hente ut alt... Sjarken: Kan jeg gjenoprette med Partition Magic? 4829049[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå