Aopens Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 nesjh funka ikke det heller gitt Lenke til kommentar
total Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gå inn på TNT.com og velg "Norway". Der skal det funke med ett av nummerene du fikk i mailen fra apple da vare ble shippa.. Uansett er pakkesporingen på TNT veldig dårlig. Da jeg stod opp i morres sto det at pakken var i oslo, og en halvtime senere kom den på døra her i Bergen. Dét kalle jeg rask levering! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Uansett er pakkesporingen på TNT veldig dårlig. Da jeg stod opp i morres sto det at pakken var i oslo, og en halvtime senere kom den på døra her i Bergen. Dét kalle jeg rask levering! Det vil jeg kalle utrolig dårlig oppdatert pakkesporing. Pakken din har neppe blitt sendt med jagerfly fra Oslo så du kan trygt ta utgangspunkt i at det var pakkesporingen som var dårlig oppdatert og ikke pakken som ble sendt utrolig raskt. Lenke til kommentar
Aopens Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tror det må være dårlig oppdatering jah Må si det har tatt sin tid nå er det om noen timer 14 dager siden jeg bestillte og jeg finner den ikke hos tnt enda Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 er litt tilbakeholden da jeg ser at den får dårlig anmerkning når det gjelder lyden. Lenke til kommentar
total Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Lyden er akkurat like god som på de andre iPodene. Det eneste med lyden jeg synes er dårlig, er earbuds'ene, men med koss porta-pro er lyden veldig bra. Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Uansett er pakkesporingen på TNT veldig dårlig. Da jeg stod opp i morres sto det at pakken var i oslo, og en halvtime senere kom den på døra her i Bergen. Dét kalle jeg rask levering! Det vil jeg kalle utrolig dårlig oppdatert pakkesporing. Pakken din har neppe blitt sendt med jagerfly fra Oslo så du kan trygt ta utgangspunkt i at det var pakkesporingen som var dårlig oppdatert og ikke pakken som ble sendt utrolig raskt. [offtopic] Jeg har en TNT kar på besøk her på jobben nå! Han kom ikke akuratt for tidlig han heller Men han gjør jobben sin. Heldigvis [/offtopic] Altså, jeg hadde en iPod Nano på bestilling i dag. Men trakk meg i siste liten.. Mangler "det lille ekstra" som skal få tippet meg over kanten til å kjøpe en! Har musikk nesten over alt.. Skal jeg noen plass så har jeg som oftest musikk i bilen / laptopen.. Er jeg hjemme har jeg desktop med musikk på anlegget. Jobben bruker jeg laptop.. (er anhengig av musikk) kommer liksom ikke på noen plass å bruke den Gi meg hint folkens!! EDIT: det var par 3 leifer her i dag.. tror jeg sparket ut alle (?) Endret 21. september 2005 av TommeN761 Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vurderer iPod Nano, men er det ikke slik at iPod i motsetning til Creative etc, nekter spille av musikkfiler hvis de ikke er lastet ned via iTunes eller hvis de er copyrighted/rippet ?? Mener å ha hørt at det er noe ulempe med iPod på dette området.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du står fritt til å bruke andre programmer til å flytte over sangene. De trenger heller ikke være lastet ned via iTunes eller lignende. Og det er ikke noe poeng i å ha hele ditt innlegg i fet skrift. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Til dere brukere av Nano, hvordan oppleves batteritiden reellt i forhold til Apple sine oppgitte 14 timer? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Synes å huske at Apple skrev 12 timer, men nå som jeg sjekker sier de visst 14 som du selv skriver. Så langt virker det som en reell batteritid. Jeg har ikke fått testet det, men kan muligens gjør det etterhvert ved å sette på en lang playlist. Jeg opplever i hvert fall at Nano'en melder om lite batteri, men varer lenge etter dette også. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Funnet en liten bug på min Nano. Uansett hvor mye musikk jeg har på den forteller den meg at 3,5 av totalt 3,7 gb er tilgjengelig. Ikke en farlig bug, men bug er det uten tvil Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som vet om noen butikker i Oslo (les= Office Line) har fått inn de nano tubes'ene? Eller andre nano bærevesker? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som vet om noen butikker i Oslo (les= Office Line) har fått inn de nano tubes'ene? Eller andre nano bærevesker? Office Line sier meg svært lite, men jeg kan ta meg en tur innom Mac & Carry på Ullevål i morgen og se om de har fått tubsene, hvis det er av interesse. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Takk, det hadde vært noe! Jeg får vel sjekke ved Office Line på Vika... (Mac & Carry er også med i Office Line ) Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Mac & Carry hadde ingen tubes, og ikke noe annet Nano-tilbehør. De kunne heller ikke si noe om når de fikk det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg