Erling E. Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 We are the keepers of the sacred words; NI, PANG and NUU-WOM! Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Er det ikke Knights of NI de heter? :razz: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jepp. "Knights Who Say NI". Men de sier de er keepern'ne av "the sacred words NI, PANG and NUU-WOM!" =) Før de bytter såklart, hehe. "Even those who arrange and design shrubberies are under a considerable amount of economic stress in this time of history." "Did you say shrubbery?" "Yes. Shrubberies is my trade. I am a shrubber. My name is Roger the shrubber. I arrange and design shrubberies." Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 20:44, sanoj_20 skrev:så går jeg for NWN. Uansett om jeg må bruke noe hel******* magi dritt. nwn er bra, og hvis du spiller som barbar eller warrior (eller hva det nå heter) slipper du å veive så mye med hendene, jeg har en warrior (eller hva f.) på lvl 9 og har ennå ikke tatt i en spell (untatt de jeg har plukket opp og solgt såklart) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg syns nwn ikke var så veldig imponerende egentlig. Interfacet er en slags blanding av Baldur's Gate og Diablo - alt for hack n' slash for min smak. Hvor har det blitt av de strategiske elementene? Det er jo ikke akkurat utfordrene å spille. Bare løpe rundt på et kart og klikke på monsterne man skal drepe. Man kan stort sett løpe gjennom hele spillet uten å sette seg noe særlig inn i noen ting i det hele tatt. Syns dette spillet har blitt veldig hypa. Åsså kan man bare ha med seg en lusen henchman istedenfor et party, hmmph!! Personlig har jeg mere sansen for turn based rpg, hvor man kontrollerer spillet mer i detalj. Noen her som husker det originale nwn? Det var et av verdens første mmorpg's. Et samarbeidsprosjekt mellom SSI, TSR, AOL og IBM. Det brukte det klassiske interfacet til SSI som de har brukt i masse andre kule rpgs, som f.eks. Pool of Radiance (originalen) og Curse of the Azure Bonds. Likte AD&D bedre når TSR eide seg selv. De var mye strengere på hvordan dataspillene skulle utformes enn Wizards of the Coast. Og nå har WotC blitt solgt til Hasbro - et føkkings leketøysfirma??? ...sukk... Alt var bedre før! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 SSI info: http://www.gamers.com/s/feature/000918-bg2/history2 http://www.happypuppy.com/features/bth/bth-vol-2.html http://www.geocities.com/copeknight/tsr.html Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 04:22, Cursed skrev: Quote: Den 2002-08-12 20:44, sanoj_20 skrev: så går jeg for NWN. Uansett om jeg må bruke noe hel******* magi dritt. nwn er bra, og hvis du spiller som barbar eller warrior (eller hva det nå heter) slipper du å veive så mye med hendene, jeg har en warrior (eller hva f.) på lvl 9 og har ennå ikke tatt i en spell (untatt de jeg har plukket opp og solgt såklart) Takk for svar. Nå er det bare å selge rommet mitt å stikke til byen... Så jeg blir nok borte fra forumet i noen dager ja. :smile: _________________ MVH Jonas Riise Hamre PC'ens spesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-08-13 12:25 ] Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 18:18, Bitex skrev:Det et annet ganske nytt First person RPG som av en eller anna grunn ikke er sluppet i Europa enda (i USA for flere mnd siden) som heter Wizardry 8.Er kåret som en av de mest involverende RPG ever.Utdrag fra Gamespot-review:"Its engaging gameplay and surprisingly good graphics and sound make it a worthy finale to the Wizardry series, as well as an excellent RPG in and of itself. - Andrew Seyoon Park -- Score: 9.1 (superb)"Få tak i det gjennom en elleranna webshop, amazon har det sikkert. Finnes ikke i butikker i Norge, jeg har leita siden releasedatoen i mars ellerno. Leste en forklaring om delayed europa-release pga diverse faktorer i USA. Letet litt rundt og fant ut av at Akers Mic Online hadde Wizardry 8 for 379,-... Så da er det vel sluppet i Norge da...? Men allikevel, jeg tror nok det blir NWN, men jeg så på Dungeon Siege som en mulighet etter å ha runna demoen tidligere idag. Men man følger jo bare veien hele "veien" og dreper de samme monstrene om og om igjen, noe som var litt kjedelig. NWN. Basta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå