OC-Freak Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lengste testen jeg noen sinne har gjort.... http://www.cdfreaks.com/article/226 Dette skuldes to ekstra sider (side 9 og 10) som er lagt til i etterkant og omfatter SolidBurn og Overspeed. Sjekk gjerne for å se Prodisc.R03, CMC.MAG.E01, MCC003, MCC02RG20 og RitekG05 og flere andre 8x plater bli brent på 16x..... Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja dette var myyyyyyyyyyye interessant lesning! Men la meg være den første til å pirke på at det er en p for lite i "Thanx to" og "Miflop media aims at providing both chea and expensive (Taiyo Yuden) quality media." Testen gav meg ikke akkurat noe dårligere inntrykk av DW1640! Sykt mye bra resultater å se, kanskje mest ved overburn Håper DW1620`n min ryker så jeg kan få DW1640 på garantien :!: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Fin test. Så... hvilken firmware bør jeg slenge inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå