Firesky Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 heisann jeg sitter med windows 2000 SP4 og i den siste tiden har jeg fått opp en error melding som sier at det er noe fuck med rigisteret.. jeg tror det kan ha noe med den windows CDen jeg bruker siden denne meldinga kom aldri før. jeg driver å laster en annen ISO jeg skal teste etterhvert. men tingen er at denne meldinga er vanvittig plagsom siden den hopper opp helt random og den legger seg altid over alt det andre man har oppe på sjermen, utrolig plagsomt når man har kobla til TVen og ligger i senga å ser en film så "pling" så kommer den meldinga å dekker hele bildet på TVen... det står i denne meldinga at jeg kan gå in på en side å laste en program som fikser dette men jeg testa og ingenting skjedde. noen som har hatt samme problemet og kan hjelpe meg? hadde tenkt å se en episode med X-files men lurer på å la være fordi jeg orker ikke å labbe helt bort til tastaturet hvert tiende minutt tok netopp screenshot av denne meldinga... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det der er reklame som blir sendt igjennom messenger-tjenesten til Windows. (Dette har ingenting å gjøre med MSN/Windows messenger.) For å bli kvitt denne popupen, gjør følgende: 1. Gå på START og på KJØR 2. I tekstfeltet, skriv NET STOP MESSENGER 3. Trykk "OK" Nå skulle problemet være ute av verden! Du har mest sannsynlig ingen problemer med registeret siden den meldingen du får opp rett og slett er reklame forkledd som en vanlig feilmelding. Om du er i tvil kan du sjekke registeret ved hjelp av CCleaner. Jeg ville absolutt IKKE gått inn på URL-en feilmeldingen viser til. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) omg er dette bare vanlig netsend?! men funker netsend igjennom internett? EDIT: det ser ut til at de meldingene er borte nå takker så mye for hjelpa Endret 7. september 2005 av Firesky Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noe off topic: I tillegg til å skru av Messenger tjenesten, kan du også deaktivere en mengde andre tjenester som kjører som standard i bakgrunnen. Dette gir deg en merkbart raskere Windows. Se signatur. Siden du har besøkt nettstedet som poppet opp som en melding, vil jeg også anbefale at du søker etter spionprogrammer. Se Den store sikkerhetsguiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå