karinaas Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Passer på kontaktlisten Vi lagrer stadig mer viktig informasjon på mobilen. Nå har Vodafone lansert en løsning som tar sikkerhetskopi av alt innhold på mobiltelefonen din. Les artikkelen her Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Den var ikke dum, ettersom jeg ødelegger mobilen min omtrent annenhver måned Lenke til kommentar
kriwist Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ville bare si at alle som har SonyEricsson telefoner kan bruke Floats Mobile Agent til å ta sikkerhetskopi av kontaktlisten i mobilen. Dette programet er GRATIS og finnes på http://fma.sourceforge.net/index2.htm Via BlueTooth adapter eller USB kabel kan man med dette programet ta sikkerthetskopi av kontaktlisten mm. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg legger alle kontakter inni i MS Outloock ved å synkronisere telefonen. Funker bra. På den måten er det også enkelt å kopiere kontaktene over til en annen telefonmerke. Lenke til kommentar
ultramannen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Eller hva med å bare ta en sikkerhetskopi på pc'en? Det er gratis og mer effektivt. Det har reddet kontaktlisten min noen ganger. Lenke til kommentar
stoelen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Poenget her er jo at du kan synkronisere når som helst og hvor som helst.. Og for de som ikke har egen PC må jo dette være knall bra.. Jeg personlig synker både mot den ene PCen min samt mot Mobical.. Stoelen Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 mobical.net er sinnsykt bra har 2 telefoner som jeg bruker (k750i og e1000), og synkroniseringa av nr fra den ene tlf å opp til servern å tilbake til den andre går helt knirkefritt. når jeg legger en kontakt inn på den ene, så sync'er jeg bare begge, så er kontaktlista komplett på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg