bigkay Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg syntes dette var et bra bilde, men mangler liksom et eller annet ute på sjøen der en gammel båt eller noe? Ellers likte jeg komposisjonen med buskene til venstre osv.. Bigk Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 en båt som brenner kanskje? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Kjempefint bilde, men jeg vil også ha en båt der ute. Noe dramatisk med den båten.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 stine, du er jo overalt Lenke til kommentar
synsing Skrevet 9. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 God idé med den båten. (Pokker at jeg ikke fikk noen til å ro ut for meg) Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Tøft bilde. Er fargene originale eller er det behandlet i bildebehandlingsprogram etterpå? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 stine, du er jo overalt Ja, er det ikke herlig? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 9. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Tøft bilde. Er fargene originale eller er det behandlet i bildebehandlingsprogram etterpå? Bildet er behandlet, vanskelig å få til dette uten redigering Lenke til kommentar
ferik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Tøft bilde. Er fargene originale eller er det behandlet i bildebehandlingsprogram etterpå? Bildet er behandlet, vanskelig å få til dette uten redigering Er det ikke slik dødehavet ser ut? Endret 12. september 2005 av ferik Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Selvfølgelig er det ikke redigert! Har dere ikke sett filmen rødt hav Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 synest det var litt dårlig fargevalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå