Gå til innhold

Er denne dataen bra nok for spilling?

Anbefalte innlegg

Kabinett Cooler Master Wave Master Sølv Kabinett Aluminium (Uten Strømforsyning) 1195,-

Strømforsyning Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort, Type-R, Dual Fan, Silent, 20/24pin 995,-

Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 1399,-

AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte 2395,-

Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched CMX1024-3200C2 DIMMs 2549,-

Skjermkort MSI GeForce 7800GTX 256MB GDDR3, ViVo PCI-Express, NX7800GTX-VT2D256E, 2xDVI-I 4495,-

Hitachi Deskstar T7K250 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ 995,-

Diskettstasjon Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Silver Floppy Drive Internal 150,-

Optisk leser/brenner NEC DVD recorder ND-3540A IDE Silver OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) 495,-

multikortleser AC Ryan USB2 multikortleser , for CF I/II,SM,MMC/SD,MS,xD pris??

Samsung 19" LCD Syncmaster 913N Monitor, Silver, 8ms 2995,-

Det er et bra oppsett?

Som han andre her satt opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er bra, men...

1. bytt ut SLi deluxe med SLi premium.

2. du trenger ikke disketstasjon. med mindre du ikke har en gammel liggende dersom det skulle bli akkut behov.

3. jeg hadde kjøpt en samsung harddisk istede for hitachi. men det har mindre å si, da forsjellene er små, og folk har forsjellig smak. det er alltid noen som anbefaler det ene merket foran det andre

Lenke til kommentar

Er det ennå INGEN her som har skjønt at trådstarter har lite peiling på data, og absolutt ikke skal bygge selv?

Han har derfor tatt utgangspunkt i PC-byggere, hovedsaklig fra Komplett. Komplett bygger en god del maskiner, og vet sannsynligvis mer om stabilitet og kompatibilitet enn de fleste av oss her. DERFOR kan man ikke velge akkurat hvilket hovedkort man vil, og hvilken RAM man vil osv.

Det siste oppsettet ser bra ut, selv om jeg personlig hadde valgt en Raptor 74GB som hovedharddisk, pluss en Samsung 200GB som lagringsdisk.

Lenke til kommentar
Jepp...Tenkte først jeg skulle kjøpe sistevte, men jeg skal kjøpe en 4000+.

Blir vel å holde i noen år...

Den er altså best, men PASSER den best til det oppsettet mitt?

Og er den Harddisken bedre enn den han satt opp:

Seagate Barracuda 7200.8 400GB SATA 8MB 7200RPM NCQ

Og hva skal jeg med multikortleser?

Endret av Lskgutt
Lenke til kommentar

Å få den bygget av komplett er vel å bra, men bakdelen er at du må oftest sende hele greia til dem for service HVIS noe skulle bli feil med. (Å det KAN faktisk skje). Det resultere i at du blir fri for maskin i 3-4 uker. :roll: Ikke noe problem hvis du ikke har datadeler liggende fra før som kansje kan brukes, hvis feil sku oppstå... :p (Bare noe å tenke på, generelt...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...