Lskgutt Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hvordan bestiller jeg de delene å ber dem sette det sammen? Må desverre spørre igjen... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 bl.a netshop har vel mulighet for å bestille med montering. skal ligge en plass på websidene. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Ja, da skal jeg bestille den. Noen som kan sette opp et fult oppsett og HVOR og HVORDAN jeg bestiller delene. Som sagt (som om dere husker :!: ) Så suger jeg i dette. Hvis dere leser tildligere i tråden så vil jeg altså ha DEN dataen med TOPP oppsett til ca. 17 000 spenn. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 det der holder leeeeeeenge kan holde i mange, menge år viss du kan tillaate deg å stille ned grafikken litt Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 det der holder leeeeeeenge kan holde i mange, menge år viss du kan tillaate deg å stille ned grafikken litt Der svarte du ikke på mitt siste spørsmål men. Stille ned grafikken? ER DU DUM? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja, da skal jeg bestille den. Noen som kan sette opp et fult oppsett og HVOR og HVORDAN jeg bestiller delene.Som sagt (som om dere husker :!: ) Så suger jeg i dette. Hvis dere leser tildligere i tråden så vil jeg altså ha DEN dataen med TOPP oppsett til ca. 17 000 spenn. hva mener du? vil du at vi skal sette opp handleliste for deg? det klarer du da selv. gå på webshopen, klikk kjøp på de tinga du skal ha og så havner det i handlevogna automatisk. etterpå går du bare til kassa (trykk på knappen som heter det) og fyller ut litt info og så er varene på vei Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ja, da skal jeg bestille den. Noen som kan sette opp et fult oppsett og HVOR og HVORDAN jeg bestiller delene.Som sagt (som om dere husker :!: ) Så suger jeg i dette. Hvis dere leser tildligere i tråden så vil jeg altså ha DEN dataen med TOPP oppsett til ca. 17 000 spenn. hva mener du? vil du at vi skal sette opp handleliste for deg? det klarer du da selv. gå på webshopen, klikk kjøp på de tinga du skal ha og så havner det i handlevogna automatisk. etterpå går du bare til kassa (trykk på knappen som heter det) og fyller ut litt info og så er varene på vei Gå men... han sa noen deler som ikke var på "konfiguer selv" Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 om den dataen e bra nok for speling foresten`? spørs om du spiller pac man eller bf 2 d Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) om den dataen e bra nok for speling foresten`? spørs om du spiller pac man eller bf 2 d det spørst ikkje, han har eit av dei upperste skjermkorta som er på markedetfor tida!! EDIT: var det et forsøk på og vere morsom?? Endret 26. september 2005 av drugis Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 om den dataen e bra nok for speling foresten`? spørs om du spiller pac man eller bf 2 d det spørst ikkje, han har eit av dei upperste skjermkorta som er på markedetfor tida!! EDIT: var det et forsøk på og vere morsom?? Jeg HAR ikke. Jeg SKAL ha, HVIS jeg da noen gang får vite hvordan detta skal gjøres... :!: Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg skjønner ikke hva som er problemet her, du har jo fått masse hjelp til å sette opp den maskina du vil ha i denne tråden. neste steg er jo å bestille. hva er det du ikke klarer? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) jeg skjønner ikke hva som er problemet her, du har jo fått masse hjelp til å sette opp den maskina du vil ha i denne tråden. neste steg er jo å bestille. hva er det du ikke klarer? hehe! :!: "han suger i dette" hehe neidå eg heller skjønner ikkje heil problemet!, forklar, for eg/me vil gjerne hjelpe deg! Endret 27. september 2005 av drugis Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 jeg skjønner ikke hva som er problemet her, du har jo fått masse hjelp til å sette opp den maskina du vil ha i denne tråden. neste steg er jo å bestille. hva er det du ikke klarer? hehe! :!: "han suger i dette" hehe neidå eg heller skjønner ikkje heil problemet!, forklar, for eg/me vil gjerne hjelpe deg! jo, NÅ skal du høre. Når jeg går inn på linken og "konfiguer selv" så er det flere av tingene DERE har satt opp som IKKE eksisterer der. Det er vist ikke bare jeg som er dum :!: Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du kna jo ringe komplett og spørre, evt plassere en ordre pr tlf eller bare setet sammen delene selv. Det er ikke vanskeligere enn å lage en legofigur. Delene passer som oftest bare enn plass.... Francis Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hvorfor skal du konfigurere selv? det er sjelden en webshop har alle varene du trenger. du vet hvem varer du skal ha. da er det bare å bestille det du trenger fra de webshoppene som har de på lager. Lenke til kommentar
detz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Meget grei PC, ville kanskje oppgradert prosessoren til en AMD Athlon +3700 San Diego 2.2GHz og kanskje minne kunne vært litt bedre? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg skjønner ikke hva som er problemet her, du har jo fått masse hjelp til å sette opp den maskina du vil ha i denne tråden. neste steg er jo å bestille. hva er det du ikke klarer? hehe! :!: "han suger i dette" hehe neidå eg heller skjønner ikkje heil problemet!, forklar, for eg/me vil gjerne hjelpe deg! jo, NÅ skal du høre. Når jeg går inn på linken og "konfiguer selv" så er det flere av tingene DERE har satt opp som IKKE eksisterer der. Det er vist ikke bare jeg som er dum :!: hvor er denne konfigurer selv som du snakker om? selvfølgelig er ikke alle varene på lager på samme butikk. du må handle fra flere butikker for å få alt du skal ha Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 jeg skjønner ikke hva som er problemet her, du har jo fått masse hjelp til å sette opp den maskina du vil ha i denne tråden. neste steg er jo å bestille. hva er det du ikke klarer? hehe! :!: "han suger i dette" hehe neidå eg heller skjønner ikkje heil problemet!, forklar, for eg/me vil gjerne hjelpe deg! jo, NÅ skal du høre. Når jeg går inn på linken og "konfiguer selv" så er det flere av tingene DERE har satt opp som IKKE eksisterer der. Det er vist ikke bare jeg som er dum :!: hvor er denne konfigurer selv som du snakker om? selvfølgelig er ikke alle varene på lager på samme butikk. du må handle fra flere butikker for å få alt du skal ha http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10138 så det så. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja det er jeg enig i Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) *glem det* Endret 29. september 2005 av Lskgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå