Gå til innhold

Er denne dataen bra nok for spilling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ja, da skal jeg bestille den. Noen som kan sette opp et fult oppsett og HVOR og HVORDAN jeg bestiller delene.

Som sagt (som om dere husker :!: )

Så suger jeg i dette.

Hvis dere leser tildligere i tråden så vil jeg altså ha DEN dataen med TOPP oppsett til ca. 17 000 spenn.

Lenke til kommentar
Ja, da skal jeg bestille den. Noen som kan sette opp et fult oppsett og HVOR og HVORDAN jeg bestiller delene.

Så suger jeg i dette.

Hvis dere leser tildligere i tråden så vil jeg altså ha DEN dataen med TOPP oppsett til ca. 17 000 spenn.

hva mener du? vil du at vi skal sette opp handleliste for deg? det klarer du da selv.

gå på webshopen, klikk kjøp på de tinga du skal ha og så havner det i handlevogna automatisk. etterpå går du bare til kassa (trykk på knappen som heter det) og fyller ut litt info og så er varene på vei

Lenke til kommentar

Så suger jeg i dette.

hva mener du? vil du at vi skal sette opp handleliste for deg? det klarer du da selv.

gå på webshopen, klikk kjøp på de tinga du skal ha og så havner det i handlevogna automatisk. etterpå går du bare til kassa (trykk på knappen som heter det) og fyller ut litt info og så er varene på vei

Gå men... han sa noen deler som ikke var på "konfiguer selv"

Hva skal jeg gjøre da? :ermm:

Lenke til kommentar
om den dataen e bra nok for speling foresten`? :p spørs om du spiller pac man eller bf 2 d ;)

:ermm: det spørst ikkje, han har eit av dei upperste skjermkorta som er på markedetfor tida!!

EDIT: var det et forsøk på og vere morsom?? :(

Jeg HAR ikke. Jeg SKAL ha, HVIS jeg da noen gang får vite hvordan detta skal gjøres... :nei::thumbdown::yes: :!:

Lenke til kommentar
jeg skjønner ikke hva som er problemet her, du har jo fått masse hjelp til å sette opp den maskina du vil ha i denne tråden. neste steg er jo å bestille.

hva er det du ikke klarer?

hehe! :!: "han suger i dette"

hehe neidå :p

eg heller skjønner ikkje heil problemet!, forklar, for eg/me vil gjerne hjelpe deg! ;)

Endret av drugis
Lenke til kommentar
jeg skjønner ikke hva som er problemet her, du har jo fått masse hjelp til å sette opp den maskina du vil ha i denne tråden. neste steg er jo å bestille.

eg heller skjønner ikkje heil problemet!, forklar, for eg/me vil gjerne hjelpe deg! ;)

jo, NÅ skal du høre.

Når jeg går inn på linken og "konfiguer selv"

så er det flere av tingene DERE har satt opp som IKKE eksisterer der.

Det er vist ikke bare jeg som er dum :yes: :!:

Lenke til kommentar

jo, NÅ skal du høre.

hvor er denne konfigurer selv som du snakker om?

selvfølgelig er ikke alle varene på lager på samme butikk. du må handle fra flere butikker for å få alt du skal ha

Lenke til kommentar

jo, NÅ skal du høre.

hvor er denne konfigurer selv som du snakker om?

selvfølgelig er ikke alle varene på lager på samme butikk. du må handle fra flere butikker for å få alt du skal ha

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10138

så det så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...