Heineoen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Noen ganer når jeg slår på min Hp 451.no pc så piper pc tre ganger Et langt og to korte.. Det kommer ca 1 sek etter at jeg har trykket på oppstart knappen.. Elkjøp som vi kjøpte den av for en del år tilbake, vet ikke hva de skal gjøre med dette.. Når denne pipelyden så kommer det ikke noe bilde på skjermen og skjermlapen blir orange. Men pc går videre, men høres ikke ut som den starter helt normalt da.. Noen som vet noe om dette og kan hjelpe meg å finne ut av dette? Hadde vert supert! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Sjekk dokumentasjonen til HK'et ditt. På Asus mener jeg *langt-kort-kort* var 'no GPU present' mvh r.- Edit: det vanlige.. Endret 7. september 2005 av roger_h99 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Finner ikke det... Har lett! Msi 6382 Rev 1 Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har du prøvd dette: 1. Gå til Google.com 2. Skriv inn navnet på HK'et ditt pluss legge til 'manual' i søkefeltet. 3. Trykke 'Search' ? mvh r.- Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Disse kodene er så vidt jeg vet like for alle BIOSer innenfor samme "gruppe", dvs Award og AMI (eller hva de nå heter). På alle HK jeg har brukt, betyr denne koden at BIOS ikke finner grafikkort. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Takk! Bruker to forskjellige grafikkort med samme resultat.. Rart det bare plutselig virker da... Varierer fra ca. 2 - 20 restarts Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ville kikket litt nøyere på PSU'n din - 300W er i minste laget. mvh r.- Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har akkurat samme feilmelding på mitt MSI K8N- Neo F Her er det som står på MSI: "A video error has occurred and the BIOS cannot intialize the video screen to display any additional information" Har du et gammelt skjermkort liggende, forsøk det... Funker ikke det, kan det være HK som er ødelagt. I hvert fall det jeg har funnet ut så langt i min søken etter feilfiks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå