iMono Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Se på denne lille tingen som helt lik til iPod, bare at det er 4 gb flashminne. Dette gir disse fordelene: - Ingen bevegelige deler - Lang batterilevetid (10 timer lengre enn vanlig iPod) - Liten konstruksjon. Disse ulempene: - Kanskje for liten? - Lite minne. Riktig nok har den mest i forhold til andre flashbaserte spillere, men det blir en avspiller. Intet bibliotek! Jarek: # iTunes, fungerer det greit? Kan overføre alt av mp3 filer sant? Den kommer ikke med en ekkel feilmelding [Denne filen er ulovlig eller noe ? Fungerer greit det. Sjekk signatur for et alternativt program. # God lyd i disse? Altså, må kunne ha det litt høyt (Kjører Koss SportaPro) Vil tro at det er ganske bra trøkk. Kvaliteten på sangene er upåklagelig... # Og "hjulet" i front, lett å navigere? Like lett som vanlig iPod. Alt er likt, unntatt størrelsen på enheten og størrelsen på minnet! Band-->Album-->Sang? Ja! Negativt å bestille fra nettbutikker? Nei. Det fungerer "sømløst". Garantien gjelder på produktet. Du kan få den reparert via en hvilken som helst butikk i Norge. Hvis du bestiller fra USA, kan du visstnok få overført garantien. Noen andre vet sikkert dette bedre enn meg. Lykke til! Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Den er bestilt! *gleder meg* Men dere, jeg håper dere er klar over at det er gratis frakt+inngravering, fra appe.no. Og hvis du tenker på frakt, og garanti og slikt, så har apple butikker i Norge også, så det blir ikke noe problem. -den Ipod'n der er jo helt sinnsykt kul! Abefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå