Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Apple lanserer nå arvtakeren til iPod mini, iPod Nano! Den kommer i to utgaver, en 2GB og en 4 GB! Artikkelen kan du lese her! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Såg fin ut den...men...MEN...14 timar? Det er jo mindre enn Mini. Går ikkje verda på fram lengre eller? Og kvifor skal alt ha farge? For å bruke meir batteri? Ikkje at eg har behov for så ustyrteleg med batterilevetid, klarer meg fint med mine 7 på min 3G, men har ikkje flashbaserte MP3-spelarar kjent for å ha lengre levetid enn harddiskbaserte? Endret 7. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Fargeskjerm er nok lite nødvendig på en spiller som iPod Nano ja! Men er jo litt kult også 14 timer batterilevetid er jo til å overleve med? Man må jo ta litt fra noe, for å lage en så liten spiller... Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 den er så nydelig!! :D Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Nydelig design og tilsynelatende en ypperlig skjerm. Med 42 gram og flash-basert lagring så tror jeg Apple nok en gang klarer å skape et behov som ikke eksisterer idag. I tillegg tror jeg Apple Nano vil "treffe" mange av dem som i dag bruker små mp3-spillere med minne opptil 1gb. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 iPod med flash! JAAA! Hvor kan jeg kjøpe denne raskest mulig? Lenke til kommentar
mellhammer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.1.1.0.0.0.1.0 Gratis frakt og gravering Har en shuffle selv men nå.... den svarte modellen Endret 8. september 2005 av mellhammer Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Deilig at det er så mange iPod frelste her! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Må man bruke Apple sitt program for å overføre musikkfiler, eller dukker den opp som ekstern disk når man plugger den i maskinen? Ørjan... Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Aldri vært en ipod-fantast, men denne var nyydelig! særlig den svarte utgaven. I tillegg tar den jo innersvingen på de fleste konkurrentene, bare prøv å finne en annen flash-basert mp3spiller m/fargeskjerm og 4gb til den prisen! edit: null flashbaserte mp3spillere med 4gb på komplett.no edit2: har hørt rykter om en 8gb-versjon.. hehe.... jeg venter Endret 8. september 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Aldri vært en ipod-fantast, men denne var nyydelig! særlig den svarte utgaven. I tillegg tar den jo innersvingen på de fleste konkurrentene, bare prøv å finne en annen flash-basert mp3spiller m/fargeskjerm og 4gb til den prisen! edit: null flashbaserte mp3spillere med 4gb på komplett.no edit2: har hørt rykter om en 8gb-versjon.. hehe.... jeg venter Apple er jo kjent for å ha de dyreste mp3 spillerne ja så du finner nok bare den til den prisen ja. Når konkurentene lanserer så blir det nok mye billigere. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg ville nå heller hatt en mpio one. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Må man bruke Apple sitt program for å overføre musikkfiler, eller dukker den opp som ekstern disk når man plugger den i maskinen? Ørjan... Både og. Du må bruke iTunes (som følger med), Anapod eller et plug-in til Winamp for å overføre musikk (finnes ikkert et hav av andre programmer du også kan bruke). For å overføre filer (bruke iPoden som ekstern disk) trenger du bare å koble den til og den vil vises som flyttbar disk (men du kan ikke dra sanger over) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Må man bruke Apple sitt program for å overføre musikkfiler, eller dukker den opp som ekstern disk når man plugger den i maskinen? Ørjan... Både og. Du må bruke iTunes (som følger med), Anapod eller et plug-in til Winamp for å overføre musikk (finnes ikkert et hav av andre programmer du også kan bruke). For å overføre filer (bruke iPoden som ekstern disk) trenger du bare å koble den til og den vil vises som flyttbar disk (men du kan ikke dra sanger over) Synd, det gjør Ipod uaktuell for meg. Håper de en gang gjør noen med det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det er vel for å hindre piratkopiering? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det er vel for å hindre piratkopiering? Tror nok det har mer med måten filene organiseres på, altså basert på ID3-tagger. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Finn en flashbasert mp3-spiller med fargeskjerm til den prisen... Fikk nesten lyst til å kjøpe den isteden for den med 60 gb.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Må man bruke Apple sitt program for å overføre musikkfiler, eller dukker den opp som ekstern disk når man plugger den i maskinen? Ørjan... Både og. Du må bruke iTunes (som følger med), Anapod eller et plug-in til Winamp for å overføre musikk (finnes ikkert et hav av andre programmer du også kan bruke). For å overføre filer (bruke iPoden som ekstern disk) trenger du bare å koble den til og den vil vises som flyttbar disk (men du kan ikke dra sanger over) Synd, det gjør Ipod uaktuell for meg. Håper de en gang gjør noen med det. med EphPod er det bare drag n drop inn til ipod, med både løse sanger eller hele album. bra prog synes jeg. du burde ikke la en liten ting som det stoppe deg hvertfall. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Den likte jeg ikke. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Gleder meg til den første historien om hvordan Ipoden knakk i to ha den der i baklomma når du setter deg, så knekker den. Spesielt siden Apple er så kjipe og skal lage alt i hvit plast kjøpt på billigsalg på markedene i Marakech.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå