BigJackW Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Noen ganger låser maskinen min seg 100% og den vill ikke åpnes igjen Derfor må jeg trykke på restart knappen, kan dette være skadelig for hovedkort etc?? Hva er det som gjør det. Min maskin har stått på over ei natt for å se om det låser seg opp men det gjør den ikke. Den har vært slik en stund nå Endret 8. september 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva er spec'en på pc'n? Hva gjør du når den låser seg 100%? Spiller? Ser film? surfer? Gi oss litt mer info, og mer om hva du har prøvd, så skal vi se om vi kan hjelpe deg litt bedre. . Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Spec`en står vell i min profil, men: ThermalTake Tsunami kabinett WDC IDE 200GB MSI KT6-LSR AMD Athlon Xp 3200+ 2,2 Ghz @ 2,21 Shappire Radeon 9600XT Atlantis 128MB Benq Pro et eller annet. (DVD-R/RW) Crucial 512MB RAM PC3200 Spire Whisper Rock IV CPU-kjøler Den låser seg samme hva jeg gjør, ser film, spiller source (spiller ingen andre spill), surfer... Den låser seg ikke med en gang den har startet. Det tar en stund før det skjer. Endret 8. september 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Høres ut som ett varmeproblem for meg? Har du åpnet kassa og sett / følt om det er noe som er unormalt varmt i den? Hvordan er luftinga? bra med vifter? Funker alle sammen? Lenge siden man rengjorde kjøleelementet oppå prosessoren (har vært borti kjøleribber som har vært så tettet med støv / dun at en polvott ville blitt misunnelig...) Hva sier bios om varme? Banzai. . Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Vet ikke hva Bios sier om varme men tviler på att det er noe med varme. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kanskje prøve med annen ram? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg skal se å feilsøke litt. se hva Bios sier om varme osv. Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kan høres ut som et defekt hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå