hyp3z Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Har fått en "god" pris på en 12" sub, kasse og effektforsterker på 4x 100w fra Pioneer. Mangler litt spesifikk info om de forskjellige men skal få alt sammen til ca. 4000 kr. 4x 100w til 2300,- 12" sub til 1300,- (tror dette er TS-W306C) original kasse til 600,- Hva er synspunkt på denne, og er det et OK tilbud? Endret 7. september 2005 av hyp3z Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Pris fra linken du viste av subben: 12" Component Subwoofers with 1000 Watts Max. Power M.S.R.P. $130.00 Det vil si at du må betale mere enn orginalprisen (fra utlandet?) for subben... Nektbart etter min mening.. utover det kan jeg ikke hjelpe deg.. :-/ Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Okey, men da er det enten feil produkt jeg har fått oppgitt eller så er prisen jeg har fått feil. Uansett, det jeg lurer på er om dette er noe å satse på? Noen? Jalla? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Om budsjettet ditt er heller snevert så er det jo ikke noe direkte dårlig tilbud. Men skulle du sett på noe så ville jeg heller satsa på en kombo av Hertz's billigste sub og en Audison eller Helix forsterker. Du får det du betaler for, men her skulle du få mer for pengene mener nå jeg Kasser av godt kaliber finner du f.eks her. Har mine tvil om kvaliteten på kassa du refererer til. Spørs hva du er ute etter lydmessig. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Budsjettet er vel ikke det største nei.. Pioneer-kassa er original så den bør vel passe til elementet, men hva vet vel jeg. Snakket med kontakten min igjen og han mente at prisene jeg ble gitt var til noen bedre modeller enn overnevnte. Mer enn det fikk jeg ikke vite. Men skulle du sett på noe så ville jeg heller satsa på en kombo av Hertz's billigste sub og en Audison eller Helix forsterker. hvor finner jeg disse, evt? Du spør om mine kriterer, og det er vel egentlig et noenlunde OK lydbilde. Trenger ikke noe dunka-dunka opplegg hvor man gjerne ønsker mest risting i karosseriet, men liker å spille mye rap & r'n'b med tjukke basslinjer som jobber i bakgrunnen så sangene får den ekstra dimensjonen (som jeg mangler idag ..) Kom forresten over en en pakkepris hos BRS nå. Hvordan er JBL i bilstereo-verdenen? BRS selger en JBL GTO BassPack med følgende specs: Effekt RMS 4 Ohm (forsterker) 2 x 97 Watt (14.4V / ¡Ü 1% THD + N) Effekt RMS 2 Ohm (forsterker 2 x 145 Watt (14.4V / 1% THD + N) Dimensjoner B x H x D (forsterker) 384 x 60 x 313 mm Vekt (forsterker) 5,4 kg Maks. effekt (subwoofer) 1000 Watt Effekt RMS (subwoofer) 250 Watt Dimensjoner B x H x D (sub-kasse) 455 x 440 x 360 mm Vekt (sub-kasse) 17,5 kg alt dette for Kr. 3195,- inkludert alt av kabler. Syntes det hørtes veldig bra ut jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå