Gå til innhold

Trådløs overføring av lyd og bilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar W.K. Så på den Trust hadde. Så bra ut den, men den var også en "converter" fra VGA til video signal. Det gjør sikkert sitt til at den koster det den koster (ca 1500 spenn), men d trenger ikke jeg når jeg har TV-ut på skjermkortet.

[ Denne Melding var redigert av: ebe på 2002-08-12 17:08 ]

Lenke til kommentar

Heisan...

Har prøvd den trådløse Trust saken, kan IKKE anbefales, helt elendig billedkvalitet...

Jeg kan ikke svare for den Thompson greia, gå heller på Elkjøp/Expert og få den demonstrert...Har hørt at VGA til TV konverter gitr mye bedre resultat..

Sikkert noen her på forumet som kan svare for den..?

Lenke til kommentar

Kjøpte et sett på Clas Ohlson i fjor, og det fungerer bra det. Fullt brukbart bilde (og lyd) selv om signalene må gå igjennom en tykk vegg og et gulv...

Har ett problem med dem da... Jeg må "starte" dem i nærheten av hverandre ellers så får jeg ikke forbindelse (Jeg må sette opp senderen der den skal, og ta med mottakeren til samme rom, velge riktig kanal (på sender og mottaker) og sjekke at overføringen er ok, så kan jeg plassere mottakeren der den skal stå. Dette må jeg gjøre på nytt hvis den står ubrukt over lengre tid, ved kort tid har det ikke noe å si, selv ikke når strømmen er koblet fra... Sikkert bare noe bøggs med det settet jeg har, kombinert med ganske dårlige overføringsforhold....)

Husker ikke hva dom heter (ikke Thrust eller Thompson)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...