andgeorg Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Jeg har et system som er meget stille hvis man ser bort i fra strømforsyningen. Har altså en Fortron-Source strømforsyning ATX 550W. Er det noen som vet om det er mulig å få redusert støynivået på denne strømforsyningen? Eller er det like greit å skaffe seg en ny? Er det isåfall noen som kan anbefale støysvake strømforsyninger som har like bra spesefikasjoner som den jeg allerede har? Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jaja... sånn går det når man kjøper noe som inneholder 80mm-vifter Foreslår du kjøper deg en sånn og en sånn og skrur på bak på poweret i steden for 80mm som sitter inni nå Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det du gjør er som følger: 1. kjøp http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312623&cks=PRL 2. Ta den største slega du finner og slå den tvers gjenom Fortron-Source Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Microplex solgte en gang i tida slike små sett som inneholdt en tempsensor som skulle kobles sammen med vifta inne i PSU'n. (garantien på psu ryker da..) Jeg har prøvd dette, og det funket helt greit, men forusetter da selvfølgelig at viftene snurrer fortere en de strangt tatt trenger i utgangspunktet. mvh r.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå