Stian89 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Etter timesvis med prøver, går jeg til hw. FÅr det bare ikke til... Her er saken. På siden min, http://stian.fatalt.org, har jeg to css filer, eple.css, og banan.css. Jeg bruker .js til å velge mellom disse. FF og Opera takler css switchingen helt fint, men IE vil ikke laste inn CSS filene selv, man må velge stilen ved å trykke på linken.. <head> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="eple.css" title="eple" /> <link rel="alternate stylesheet" type="text/css" href="banan.css" title="banan" /> <script type="text/javascript" src="stilvelger.js"></script> </script> </head> ... <a href="#" onclick="setActiveStyleSheet('eple'); return false;">eple</a> <a href="#" onclick="setActiveStyleSheet('banan'); return false;">banan</a> Noen som aner hva i huleste det er som ikke stemmer her? Endret 8. september 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Funket fint her. IE åpnet eplefila når jeg kom inn på sida. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Gjør den det ja? Da satser jeg på at det bare er her det er noe galt da, på denne maskinen. Får teste på noen av maskinene på skolen imorgen da. Men som sagt, bare håpe at det kun er denne maskinen som er litt "syk". For jeg ser ikke hva som kan være galt. edit: Andre det funker normalt hos? Endret 7. september 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 <head> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="eple.css" title="eple" /> <link rel="alternate stylesheet" type="text/css" href="banan.css" title="banan" /> <script type="text/javascript" src="stilvelger.js"></script> </script> </head> Her har du avsluttet et skript to ganger ihvertfall, uten at jeg vet om det har noen påvirkning. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Skal prøve å fjerne den siste script taggen ja. Men har et stort problem til her Når man åpner siden, og resizer vinduet i IE, vil ikke menyen følge med designet, så om man f.eks gjør siden bredere, havner, menyen mitt oppi teksten på siden. Noen som aner hva jeg kan gjøre med dette? edit: ::løst:: Endret 8. september 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå