Gå til innhold

Norge - Skottland, hva tenkte Hareide på?

haarod

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva Hareide tenker på når han lar Andresen spille istedet for Doffen. Og hvorfor sette ut Braaten etter en kjempekamp? Solli på høyreback?

Hvis jeg hadde vært Hareide:

Myhre

Bergdølmo - Lundekvam - Riseth - Riise

Grindheim - Hæstad

Valencia Braaten

Carew Østenstad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom nettopp hjem fra Ullevaal og jeg har ladri vært så flau noen gang. Hareide må ha vært hjernedød i det han tok ut laget. Riise, Andresen, Østenstad og Solli var helt fraværende! De fortjener 1 på spillerbørsen! Det var helt for jævelig å se på! Enkelt og greit! :realmad:

Lenke til kommentar

HahaHareide.

Å bruke Solli som høyreback når han ikke har trent noe særlig på det var vel litt tvilsomt.

Hva gjør Østenstad der? Snart ser vi vel Tore Andrè Flo og?

Doffen og Braaten må spille, de guttene representerer framtiden i norsk fotball.

Og til slutt: Ser klart at Norge savnet Panzer i denne kampen.

Lenke til kommentar

Enig med LarsP her.....

Faktisk så er 3 av 4 forsvarsspillere helt rævva i dag....Solli er vel den verste av dem. Helt feil å sette han som back....egentlig helt feil å ta han med på landslaget. Han har jo ikke vært god på lenge. På tide med nye og yngre spillere bak der. Finnes nok av gode forsvarspillere her i landet, som passer bedre en Solli bak der. Pål Steffen Andresen for å nevne en....

På tide å la Riise få en pause fra landslaget også. Begynner å bli en stund siden han spilte en god kamp. Er vel en grunn til at han er på benken i Liverpool også. Synes ihvertfall han burde vært skifta ut istedenfor Valenica, som ihvertfall skapte noe....

Østenstad var vel heller ikke noen suksess på topp, men han fikk jo lite å jobbe med da. Bedre i 2. omg da Årst kom inn....

Nei, dette var en taktisk blemme av Hareide, og en pinlig forestilling av spillerne. Men jeg tror alikevel i tar 2.plassen i gruppa. Hvis dem ikke driter seg ut i Moldova da....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Dette er jo faktisk ikke så aller verst.

-------------------Myhre-------------------

-Bergdølmo---Hagen---Lundekvam---Riise-

--------------------------------------------

------------Doffen--Grindheim--------------

Braaten---------------------Gamst Pedersen

---------------------------------------------

------------------Iversen--------------------

------------------Carew---------------------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...