ken8 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har prøvd å lage en liten side, men vil at den første div'en skal ligge klistra opp mot IE vinduet. Er en midlertidig side jeg jobber med, så ikke bedøm utseende enda Husker ikke hvordan jeg får det bort. Har CSS som jeg styrer utseende med og prøvd både padding i body og i den ene "#frame"'en Noen som husker hvordan dette settes til 0? www.nerdza.com/snekkerjon Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 orker ikke gå igjennom koden din, så vet ikke helt hvilken div du bruker, men kan du ikke sette noe margin: 0 auto; eller noe? Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg bruker bare en div i css fila, som sier hvor bred høy den skal være. Så jeg trenger bare å få den helt opp. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 margin:0; i body skulle vel holde. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg bruker alltid å gjøre følgende - legger dette øverst i CSS fila. * { margin: 0; padding: 0; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå