karinaas Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ingen salgsboom for PSP Playstation Portable har vært å finne i norske butikkhyller i en ukes tid. Flere forhandlere rapporterer nå at spillkonsollen selger skuffende dårlig. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Synes det er heeeeelt greit jeg, med den prisen og sen lansering er det ikke rart at folk har valgt en annen konsoll nemmelig Nintendo DS. Nintendo Har jo greid og overbevise 6 millioner mennseker (over hele verden) om at måten man spiller på og hvordan man blir underholdt er vigtigere enn og være oppmerksom på grafikk. Nintendo DS rular Lenke til kommentar
simerix Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Sony gjør jo alt som står i sin makt for å presse folk til å kjøpe PSP i sitt eget land. F*** ta dem, de lovet jo fri import før lanseringen av PSP Ikke rart i at nintendo vinner, siden de har et helt fritt marked. Endret 21. september 2005 av simerix Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sony gjør jo alt som står i sin makt for å presse folk til å kjøpe PSP i sitt eget land. F*** ta dem, de lovet jo fri import før lanseringen av PSP Ikke rart i at nintendo vinner, siden de har et helt fritt marked. Dette suger! på www.play-asia.com sender de INGENTING av PSP til Europa, men ellers sender de alt... Er vel redd for å bli saksøkt av Sony. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Så hvorfor tillater ikke sony PSP eksport til europa? Nå er det bare play-asia og liksang som selger PSP`er Endret 21. september 2005 av simerix Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Grunnen til at jeg kjøpte DS fremfor PSP, var fordi 1. Billigere 2. Bedre spillbarhet (etter min egen mening) 3. Sen lansering på PSP Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Joda, jeg synes også PSP er ganske overpriset, men PSP er jo ganske overlegen iforhold til andre spillkonsoller. Skjermen, grafikken, og alt du kan gjøre med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg