wewwen Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Nei, dessverre.Når Futurama står i norske butikkhyller 10 år etter release i USA, så er nok Futurama død uansett. *Reise til USA og kjøpe Futurama-filmen i 2007* evnt kjøpe på nettet? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Så "Stewie Griffin: The Untold Story" (Family Guy-film) i natt. Haha, utrolig kult da denne replikken dukket opp: - Stewie, do you know if FOX has any plans to bring back Futurama? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 skifter topic fra " Futurama -flere sessonger?" til "Futurama diskusjons tråd". siden den har blitt ganske offtopic Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 skifter topic fra " Futurama -flere sessonger?" til "Futurama diskusjons tråd". siden den har blitt ganske offtopic Vel, bare den ikke blir stengt pga brudd på tredordsregelen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 skifter topic fra " Futurama -flere sessonger?" til "Futurama diskusjons tråd". siden den har blitt ganske offtopic Vel, bare den ikke blir stengt pga brudd på tredordsregelen. skifter til " den store Futurama diskusjonstråd" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Bedre. Favorittepisodene deres, da? Har lyst å si "The Farnsworth Parabox", men kan hende det er noen andre episoder jeg har glemt av. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tror det må bli "Anthology of Interest II" Men "Rosewell that ends Well", "the Farnsworth Parabox", "Three hundred Big Boys", "30% Iron Chef" og..... kunne egentlig nevnt alle sammen Men AoI 2 er best! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Bedre. Favorittepisodene deres, da? Har lyst å si "The Farnsworth Parabox", men kan hende det er noen andre episoder jeg har glemt av. Fikk i allefall krampe første gangen jeg så Fry and the slurm factory Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Bedre. Favorittepisodene deres, da? Har lyst å si "The Farnsworth Parabox", men kan hende det er noen andre episoder jeg har glemt av. Fikk i allefall krampe første gangen jeg så Fry and the slurm factory den var utrolig bra ja! og syns den første episoden og er bra jeg Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det som kanskje er Futurama's svakhet, er vel at tiden går fremover! På den måten kan serien aldri vare evig! Homer har vel oppført seg en god del som Zoidberg forresten, blandt annet når han blir sagt opp som fagforeningsleder...! Husker en gang han la seg ned på gulvet og rullet rundt og skrek, på en perfekt Zoidberg-måte. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det som kanskje er Futurama's svakhet, er vel at tiden går fremover! På den måten kan serien aldri vare evig! Homer har vel oppført seg en god del som Zoidberg forresten, blandt annet når han blir sagt opp som fagforeningsleder...! Husker en gang han la seg ned på gulvet og rullet rundt og skrek, på en perfekt Zoidberg-måte. Sikkert det samme som jeg tenkte på! Lenge siden jeg har sett på Futurama nå... Har jo sett alle episodene minst tre ganger nå tror jeg, men.... Lenke til kommentar
W Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Favorittepisodene deres, da? Vanskelig å si. Trur ikke jeg har en favoritttepisode, men episoder som "Teenage Mutant Leela's Hurdles" og "War Is The H-Word" er blant de bedre. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Lenge siden jeg har sett på Futurama nå... Har jo sett alle episodene minst tre ganger nå tror jeg, men.... samme her. Har begynt å se det om igjen med komentarsporet. Ganske morro å høre bakgrunnshistoriene til noen av vitsene. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Lenge siden jeg har sett på Futurama nå... Har jo sett alle episodene minst tre ganger nå tror jeg, men.... samme her. Har begynt å se det om igjen med komentarsporet. Ganske morro å høre bakgrunnshistoriene til noen av vitsene. JA!! Det blir som om den gamle episoden blir ny.... på en måte! *Teenage mutant Leela's Hurdles er en av mine favoritter også!* Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 *Teenage mutant Leela's Hurdles er en av mine favoritter også!* S01E03: I, Roommate S02E04: Fry & the Slurm Factory S02E18: The Problem with Popplers S03E04: Parasites Lost S04E03: Anthology of Interest 2 S04E01: Roswell that Ends Well S04E08: Godfellas S05E10: The Farnsworth Parabox S05E16: The Devil's Hands Are Idle Playthings Begynte å lete etter et par favoritter, men tok helt av Den beste må være Roswell that Ends Well, der Fry ender opp med å feie over sin bestemor fra fortiden, og dermed bli sin egen bestefar Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) *Teenage mutant Leela's Hurdles er en av mine favoritter også!* Japp, utrolig bra. Den hvor Fry blir sin egen bestefar er også digg, husker ikke navnet på den. Men IMO slår Parabox-episoden begge. Jeg har fortsatt sesong 2-kommentarene til rådighet, siden broren min har lånt den i flere måneder. EDIT: Roswell That Ends Well, ja. Endret 12. september 2005 av DevN Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 "Roswell that ends well" eier. Og "Future stock". Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det som kanskje er Futurama's svakhet, er vel at tiden går fremover! På den måten kan serien aldri vare evig! Homer har vel oppført seg en god del som Zoidberg forresten, blandt annet når han blir sagt opp som fagforeningsleder...! Husker en gang han la seg ned på gulvet og rullet rundt og skrek, på en perfekt Zoidberg-måte. Stemmer, Futurama blir lagt litt inn i Simpsons. Why did they cancel Furuama? nooooo! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Sesong/episode? Husker ikke etter det der. Slik jeg har forstått det med rettighetene, solgtes ikke FOX de kreative rettighetene. Leste for øvrig en plass at Cartoon Network hadde vært interessert i å produsere nye episoder, men FOX var visst litt for dyre på rettighetene ... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 To steder karakterer fra Futurama har dukket opp på Simpsons... Fry, i en av introene; (Kommer ut av et rør og setter seg i sofaen, men blir sugd opp igjen) Bender er med i en av Barts dagdrømme! (Sesong 14 episode 3 ) Det er jo forøvrig også med en haug Bart-dokker på en av de tidlige futurama episodene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå