Gå til innhold

den store Futurama diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som kanskje er Futurama's svakhet, er vel at tiden går fremover! På den måten kan serien aldri vare evig!

 

Homer har vel oppført seg en god del som Zoidberg forresten, blandt annet når han blir sagt opp som fagforeningsleder...! :)

Husker en gang han la seg ned på gulvet og rullet rundt og skrek, på en perfekt Zoidberg-måte. :hmm:

Lenke til kommentar
Det som kanskje er Futurama's svakhet, er vel at tiden går fremover! På den måten kan serien aldri vare evig!

 

Homer har vel oppført seg en god del som Zoidberg forresten, blandt annet når han blir sagt opp som fagforeningsleder...! :)

Husker en gang han la seg ned på gulvet og rullet rundt og skrek, på en perfekt Zoidberg-måte. :hmm:

Sikkert det samme som jeg tenkte på! :)

 

 

Lenge siden jeg har sett på Futurama nå... Har jo sett alle episodene minst tre ganger nå tror jeg, men.... :love:

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har sett på Futurama nå... Har jo sett alle episodene minst tre ganger nå tror jeg, men....  :love:

samme her. Har begynt å se det om igjen med komentarsporet. Ganske morro å høre bakgrunnshistoriene til noen av vitsene.

JA!! :dribble:

 

Det blir som om den gamle episoden blir ny.... på en måte! :hmm:

 

 

:p

 

*Teenage mutant Leela's Hurdles er en av mine favoritter også!*

Lenke til kommentar
*Teenage mutant Leela's Hurdles er en av mine favoritter også!*

S01E03: I, Roommate

S02E04: Fry & the Slurm Factory

S02E18: The Problem with Popplers

S03E04: Parasites Lost

S04E03: Anthology of Interest 2

S04E01: Roswell that Ends Well

S04E08: Godfellas

S05E10: The Farnsworth Parabox

S05E16: The Devil's Hands Are Idle Playthings

 

 

Begynte å lete etter et par favoritter, men tok helt av :dribble:

 

 

Den beste må være Roswell that Ends Well, der Fry ender opp med å feie over sin bestemor fra fortiden, og dermed bli sin egen bestefar :thumbup:

Lenke til kommentar
*Teenage mutant Leela's Hurdles er en av mine favoritter også!*

Japp, utrolig bra.

Den hvor Fry blir sin egen bestefar er også digg, husker ikke navnet på den. Men IMO slår Parabox-episoden begge.

 

Jeg har fortsatt sesong 2-kommentarene til rådighet, siden broren min har lånt den i flere måneder.

 

EDIT: Roswell That Ends Well, ja.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Det som kanskje er Futurama's svakhet, er vel at tiden går fremover! På den måten kan serien aldri vare evig!

 

Homer har vel oppført seg en god del som Zoidberg forresten, blandt annet når han blir sagt opp som fagforeningsleder...! :)

Husker en gang han la seg ned på gulvet og rullet rundt og skrek, på en perfekt Zoidberg-måte. :hmm:

Stemmer, Futurama blir lagt litt inn i Simpsons.

 

Why did they cancel Furuama? nooooo!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...