Gå til innhold

den store Futurama diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan hende at det var pause fordi de lagde Family Guy: Stewie the untold story...

 

Håper virkelig at Futurama blir laget igjen! Har de to første sesongene på DVD og har sett de 3 siste opptil flere ganger! Genial serie!

 

Liker American Dad, Family Guy og Futurama, men merkelig nok har jeg aldri klart å like Simpsons...

Lenke til kommentar

Noen som sa på IMDb at FOX ikke ville ha mer enn fire animasjonsserier (Simpsons, Family Guy, American Dad og King of the Hill) - vet ikke om det ligger noe fakta i det. Men om det gjør, så bør vel King of the Hill ryke ut, slik at Futurama kan bringes tilbake.

 

Et annet spørsmål om Futurama skulle komme tilbake, er jo om de får hele castet med seg igjen - Billy, John, osv.

Lenke til kommentar
Et annet spørsmål om Futurama skulle komme tilbake, er jo om de får hele castet med seg igjen - Billy, John, osv.

JA!! .. Ikke minst Fry og Bender!! De var knalltøffe! Og Leela og Amy!!

 

Håper de kan bli med igjen.. Vært nesten litt stusselig uten..

 

:w00t:

Ehm, nå tror jeg han pratet om virkelige mennesker som laget serien og ikke de som var med i serien :hm:

 

Tror ikke strekene og fargene som danner de forskjellige karakterene har så mye de skulle sagt dersom det ble bestemt at de skulle lage en sesong til...

Lenke til kommentar
Liker American Dad, Family Guy og Futurama, men merkelig nok har jeg aldri klart å like Simpsons...

Er kjempefan av Simpsons, men når jeg ser Familiy Guy får jeg ikke nok av det. Simpsons blir faktisk litt kjedelig i forhold. Familiy Guy er genialt, ikke noe å si på det.

Synes Family Guy blir litt ensformig i lengen jeg!

 

Simpsons er genialt, men er absolutt ikke like bra som før!

 

Vi får bare håpe Fox tar til fornuft! :yes:

Lenke til kommentar
Synes Family Guy blir litt ensformig i lengen jeg!

Er kanskje det jeg også føler. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, men jeg klarer ikke forholde meg til denne serien. Men for all del, er en god del morsomme episoder og scener der også.

 

Simpsons er genialt, men er absolutt ikke like bra som før!

Hver sin mening. Har ikke reagert på annet enn at animasjonen har endret seg gradvis opp gjennom årene. Eneste sesongen jeg faktisk reagerte på, som hadde en god del skuffende episoder, var sesong 15 (noen gode episoder også, så klart). Ellers mener jeg faktisk at den beste sesongen i Simpsons-historien er 12 eller senere.

 

Vi får bare håpe Fox tar til fornuft!

Den dagen skal jeg spise hatten min ... men siden jeg ikke har noen hatt, sier vi Potet Sticks heller.

Lenke til kommentar

Hva skal spamming være godt for? Er bare teit. Får daglig spam, men klikker ikke på medfølgende linker selv om jeg blir lei av det - tror heller ikke FOX gjenoppliver Futurama om de blir lei all spamminga.

 

Hjelper nok ikke å klage til FOX, men finnes sånne steder man kan signere på i håp om at FOX vil se det og bringe tilbake Futurama. Har ikke noe tro på det uansett, eneste sjansen jeg tenker vi har, er om filmene blir godt mottatt og at det er mange som kjøper de.

 

Men er kanskje ikke akkurat noen fordel at de går rett på DVD, hadde kanskje vært flere som hadde sett de om de gikk på kino først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...