wewwen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) hei! er en utrolig stor simpson fan, når jeg hadde sett gjennom det. hva skulle jeg se på da? Futurama sefølgelig! er ferdig me Futurama og simpson nå, så spørsmålet mitt er; er det flere enn 5 sessonger Futurama? eller holder de på og lage nye/kommer nye? Edit: bare diskuter fritt om Futurama! Endret 9. september 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 De ga seg i 2003, tror jeg? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Er nok ikke det du.. Hvis jeg husker rett var grunnen at FOX sluttet å kjøpe nye episoder i statene. Endret 7. september 2005 av eMPea Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 det er teknisk sett bare 4 sesonger, den 5 tv sesongen var rester fra sesong 3 og 4 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 De sluttet å lage Futurama ja...... På den lyse siden lager de jo Simpsons enda,(selvom kvaliteten etter min mening ikke er som den var før), også kommer det en helaftens film rundt 2008! Vi får bare håpe og tro at Fox Studios får opp øynene, og ser hva fansen vil ha! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvis jeg husker rett var grunnen at FOX sluttet å kjøpe nye episoder i statene. Hvis ryktene jeg har hørt stemmer, ville ikke Matt Groening selge Futurama til FOX, slik at FOX kunne bestemme diverse ting (f.eks. hvilke karaktere som skulle ut av serien, og sånt). FOX skal ha begynt å sende Futurama i de verste sendetidene, kuttet ut noen ganger og etterhvert sluttet de å bestille flere episoder. Den gode nyheten er jo at det er en Futurama-film på vei (2007 elns), kanskje to til også - rett på DVD. Hvis de selger godt, kan det jo tenkes at FOX vil gjennopplive serien. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 *savne futurama* Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvis de selger godt, kan det jo tenkes at FOX vil gjennopplive serien. *krysse fingrene* Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) *krysse fingrene* Eller bedre: Kjøp 100 kopier av filmene. Tror Family Guy ble kansellert og gjennopplivet etter godt salg. Så man kan jo alltids håpe. EDIT: Første linja var ikke en oppfordring, bare så det er nevnt. Endret 7. september 2005 av DevN Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hvis de selger godt, kan det jo tenkes at FOX vil gjennopplive serien. *krysse fingrene* kanskje neste president kandidat i U.S.A vinner med følgende mottoet : " Futurama to evrybody" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ..men, det er bare 4 sesonge som har kommet på DVD, ikke sant!? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Bare 4 sesonger som har kommet på DVD ja! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Finnes det ikke flere serier som Simpsons å Futurama? Som dere kan anbefale. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det vil komme en eller to filmer, men det er enda ikke avklart om Matt Groenning havner tilbake til Futurama igjen etter han er ferdig med Simpsons om et par år.. Forøvrig har Fox alltid eid Futurama, dette kommer frem i flere Simpsons episoder hvor de blant annet skriker "futurama is dead? nooooooooo!", og ikke minst så har du jo skriket til Dr.Zoidberg med en eller annen gang og. Lenke til kommentar
mHazziv Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Mener å ha lest at DVD-salget av Futurama gikk veldig bra i statene, noe som overrasket både Matt Groenning og FOX. Det var derfor snakk om å bestille flere episoder, så alt håp er ikke ute. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Så aldri på det jeg. Det er bra, ellers hadde jeg vel savnet og sutret nå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ..men, det er bare 4 sesonge som har kommet på DVD, ikke sant!? ja siden det bare finnes 4 sesonger er det vansklig å gi ut flere. ser ut som futurama ikke er dø enda, http://imdb.com/title/tt0471711/ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det som kanskje er Futurama's svakhet, er vel at tiden går fremover! På den måten kan serien aldri vare evig! Homer har vel oppført seg en god del som Zoidberg forresten, blandt annet når han blir sagt opp som fagforeningsleder...! Lenke til kommentar
W Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Mener å ha lest at DVD-salget av Futurama gikk veldig bra i statene, noe som overrasket både Matt Groenning og FOX. Det var derfor snakk om å bestille flere episoder, så alt håp er ikke ute. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det vil komme en eller to filmer, men det er enda ikke avklart om Matt Groenning havner tilbake til Futurama igjen etter han er ferdig med Simpsons om et par år.. Sikker? I første omgang skulle en film komme (om den er bekreftet av FOX vet jeg ikke), med mulighet for to filmer til. Har aldri hørt snakk om bare to filmer. Forøvrig har Fox alltid eid Futurama, dette kommer frem i flere Simpsons episoder hvor de blant annet skriker "futurama is dead? nooooooooo!", og ikke minst så har du jo skriket til Dr.Zoidberg med en eller annen gang og. Aldri hørt det heller, gitt. Alt dette eie-tullet med FOX har jeg ikke peiling på. Men det jeg nevnte tidligere i tråden, har i flere diskusjoner blitt påstått - og siden det er FOX, tviler jeg ikke. FOX har kansellert mange serier uten å gi de en sjanse, så hvorfor ikke kansellere Futurama om de ikke får viljen sin? Finnes det ikke flere serier som Simpsons å Futurama? Som dere kan anbefale. Family Guy? American Dad? Av det jeg har sett, er ikke Family Guy så særlig bra, men hver sin mening. American Dad har jeg ikke noe kjennskap til. Men ingenting slår Futurama på animasjonskvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå