Gå til innhold

Får ikke handlet på PSdata

Anbefalte innlegg

Hei har handlet fra PSdata flere ganger før uten problemer.

Men har prøvd siden i går natt å sende inn bestilling,men etter jeg har valgt betalingsmetode og sendemåte så kommer jeg ikke videre.Har prøvd å velge kredittkort og oppkrav som betalingsmetode og servicepakke som sendingsmåte men når jeg klikker "neste" så kommer jeg ikke videre.

Teksten nederst som kommer er:

Ordren kan ikke sendes, mest sannsynlig er ikke leveringsmetoden gyldig for ditt postnummer. Ta kontakt hvis du mener problemet er av annen karakter.

Så jeg tok kontakt på mail i går og fikk til svar at siden var nede på den tiden jeg prøvde å bestille,Prøvd med jevne mellomrom i hele dag og kveld uten å komme videre,heller ikke fått svar på min siste mail jeg sendte inn.

Kjedelig dette håper det ordner seg før ukens tilbud går ut hos PSdata,varer det til mandag eller lengre?

Noen flere som har dette problemet eller bare meg? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sendte mail til psdata om dette problemet for noen dager siden, de har fortsatt problemer med visa-betaling...

sendte mail til de i går om visa-problemene, vet ikke om de har ordnet det enda, men de la inn min bestilling manuelt, med gratis porto og oppkravsgebyr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...