Jonhoo Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Heisann. En venninne av mamma har tatt med PC sin for at jeg skal sette den opp. Alt går fint, bortsett fra at backspace, space og venstrepila ikke fungerer. Det er ikke det at de er treige til å reagere eller atd e sitter fast, det er bare at maskinen ignorerer dem fullstendig. Laptopen er en Fujitsu Siemens, og ganske ny. Noen som har peiling på hva det kan være? Takk for svar Jon Endret 9. september 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Fortsatt ingen som vet hva dette kan være? Kan det være virus? Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 cola? Det bruker å være grunnen til at mine taster ikke fungerer som de skal:p Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 en venn av meg kjøpte nettopp pc på nettet, og på tastaturet som fulgte med så fungerte ikke noen av shift tastene.. det han gjorde, var å laste ned nyeste driverene til tastaturet, og alt gikk som en drøm foreslår at du gjør det samme! selvom du har en laptop som har tastatur "på seg", så finner du nok en driver på simens sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Tror ikke det er det.. Ganske ny og veldig lite brukt PC... Følgende knapper virker ikke: Space V B Alt Gr Høyreklikkmenytasten Høyre ctrl Pg up Venstre piltast Høyre shift Backspace '* knappen >< knappen Z Alle disse knappene sitter spredd på tastaturet, med andre knapper i mellom.. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hadde samme problemet med en maskin på jobben.. hadde jeg hatt tilgang til databasen her hjemme ifra så hadde jeg nok hatt løsningen var ikke jeg som fiksa liksom Men tror det var noe gale med driverene eller kansje de regionale instillingene.. prøv å se Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Den er satt opp til norsk tastatur, og ikke malaysisk eller noe i den duren? . Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Ja, er satt opp til norsk Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, er satt opp til norsk Skal heller gå igjennom loggen på jobb i morra om jeg husker det Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Noen andre som vet hva dette kan være? Veldig irriterende å klippe og lime bokstaver med musa... Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg hadde noe lignende problemer med mitt tastatur. noen taster funket ikke. jeg måtte løsne tastaturet fra laptopen, altså ta ut pluggen og sette den inn igjen. var ikke så veldig vanskelig, noen skruer så var det ute. Min laptop var også nesten helt ny når dette skjedde. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Noen andre som vet hva dette kan være?Veldig irriterende å klippe og lime bokstaver med musa... Om xp: Start/accesories/accessibility/on screen keyboard. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Noen andre som vet hva dette kan være?Veldig irriterende å klippe og lime bokstaver med musa... Har du prøvd tipset du fikk om å oppdatere programvaren for tastaturet? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Ja, jeg prøvde, men det var ingen tastaturdrivere for denne modellen (Amilo D P4).. On Screen keyboard var en smart løsning, gjør det lettere å bruke maskinen til jeg får fikset det... jarlerøros: Hvor fant du disse skruene for å løsne tastaturet? Hvilken kabel? Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jeg veit ikke hvordan det er på din pc men på min måtte jeg løsne to skruer bak, sånn at jeg kunne svinge unna skjermen. Så løsnet jeg det paneletsom er der hvor powerknappen er og da var det bare å ta ut tastaturet. gjorde det ved hjelp av support, sikkert best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå