fxwz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Imorgen skal jeg stå foran klassen min(40stk) og lese opp ett dikt høyt. Så igjennom diktsamlingen min, men fant ingenting som duger, så jeg lurer på om det finnes en sjel eller flere dere ut som sitter og ruger på ett dikt til meg Bør ikke være langt, og det bør ha ett poeng da :!: Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du er snill, du er grei, vil du kline med meg? Ellers kan du jo bare google litt da.. Prøv Jan erik vold f.eks, han har mange fine korte dikt. hei johnson jeg har et forslag! om vi holder opp å skrive om Vietnam vil du da holde opp å bombe i Vietnam ok Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bjarne's pappa han var slem Stor tyrann i eget gjem Når Bjarne ikke spiste maten Ble han nesten kastet ut på gaten Øhhm...Leste det diktet i T&T for noen år siden, men husker desverre ikke resten. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jacob Sande - Etter ei rangel I morgon vil eg byrja på eit nytt og betre liv, trur eg Eg skal aldri gå på fylla meir og skjera folk med kniv, trur eg Eg skal aldri skråla visar meir i laddevinsrus, men synge åndelige sanger i Zions bedehus, trur eg Alle kvinnfolk som eg møtar skal eg sky som bare fan, trur eg Og gå vyrdeleg forbi dei som en nybakt kappelan, trur eg Eg skal sitte som ein munk i ein misjonskone-ring, og drikka kaffe medan drøset går om åndelige ting, trur eg Det skal ingen meir få sjå meg når det lir til høggaste natt, trur eg komma ruslande hjem utan stivety og hatt, trur eg Eg skal legga meg når grisen går til kvile i sitt bol, og stå opp når hanen flakser og gjel i morgensol, trur eg Ja, i morgon skal eg byrja på den gode veg som sagt, trur eg Taka striden upp mot kjøtet og den heile djevelsmakt, trur eg Men i dag lyt det få væra, for eg er så spøkje tyrst, at eg må ha eit ølkrus til å leska meg på fyrst, trur eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå