tha78 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei. Hvordan setter jeg min speedtouch 516i roter til bridgemode eller portforwarde den. Har ikke mye peiling på dette, men ble anbefalt å prøve dette for å få routern til å kunne kjøre spillservere, FTP og slikt. Noe jeg ikke har fått til ennå med mitt nye NGT abonoment. Takk Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Siden NGT kjører PPPoA så kan du ikke sette den i bridge modus. Det du må gjøre er å forwarde de riktige portene. Endret 7. september 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det du må gjøre er å forwarde de riktige portene. Har tilsvarende problem med samme modem og telenor. Bytta over i dag fra tiscali og ftp serveren datt ut Har holdt på med kraftig bannskap her hele kvelden. Kan noen være så vennlig å fortelle meg hvordan jeg skal forwarde de riktige portene? Går ut fra at de mentes i speedtouch'en, for i tråløs routeren (dlink di-624)er det "ingenting" som reagerer. Er det ikke mulig å bridge touch'en og la dlinken ta seg av hele pålogginga? Endret 8. september 2005 av theSaint Lenke til kommentar
mort3n Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har en SpeedTouch 516i fra ngt som jeg GJERNE skulle hatt i bridge mode jeg også... Er det ikke mulig å få dette til altså? Noen som vet ?? Lenke til kommentar
Hakon_H Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dette skulle jeg også likt å finne ut av. Er det ikke mulig å gjøre det vist man har ett ADSL modem som støtter PPPoA og Annex B bak SpeedTouch’en Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dersom modemet bridges, må enhet etter modem da ta seg av pålogging, om det er pppoA eller pppoE. Guide på hvordan bridge et thomson 510i er her: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...utenrouter.html Trolig er ikke oppskriften på hvordan gjøre det med 516i veldig langt unna. Du må vel og merke da ha en router etterpå som støtter pppoA. Lenke til kommentar
mort3n Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hva med å bare bridge routerdelen da ? Det skel også være mulig skulle man tro... Kikka på den guiden for SpeedTouch 510i, men jeg får ikke opp noe valg som heter Bridged ethernet... Noen flere tips? Kanskje bare sende en mail til ngt å få de til å forklare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå