Gå til innhold

GeForce3 Ti 200 Vs. Radeon 9000 Pro

RockDude

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på hve dere der ute vil anbefale av disse to, jeg finner få reviews av disse kortene og er litt usikker. Begge kortene koster Ca. like mye og begge har 128 MB RAM. Kortet skal hovedsakelig brukes til spill. På forhånd takk for alle svar som kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-12 15:37, RockDude skrev:

Jeg bare lurte på hve dere der ute vil anbefale av disse to, jeg finner få reviews av disse kortene og er litt usikker. Begge kortene koster Ca. like mye og begge har 128 MB RAM. Kortet skal hovedsakelig brukes til spill. På forhånd takk for alle svar som kan hjelpe meg

Da ville jeg ha kjøpt RV250 (aka. Radeon9000 Pro som det skal hete ifølge siste pressemelding fra ATi) Har jevnt over bedre ytelse i alle faire benchmarks.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-12 15:45, ExcaliBuR skrev:

Quote:

Den 2002-08-12 15:37, RockDude skrev:

Da ville jeg ha kjøpt RV250 (aka. Radeon9000 Pro som det skal hete ifølge siste pressemelding fra ATi) Har jevnt over bedre ytelse i alle faire benchmarks.

Er ikke helt enig med deg her. Selv om Radeon 9000 yter ganske bra i mange spill er nok Geforce Ti200 kort totalt raskere. Se f.eks benchmarkene her

http://firingsquad.gamers.com/hardware/rad...n9000/page9.asp

http://firingsquad.gamers.com/hardware/rad...9000/page10.asp

Husk at Geforce3 Ti200 er raskere enn Geforce4 MX kortet som er test hos firingsquad.

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-12 15:51 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...