kaiern Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Danmarks Radio opptredenen var utrolig kul, ja. Endret 1. oktober 2005 av kaiern Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Danmarks Radio opptredenen var utrolig kul, ja. Jeg elsker stemmer til Plant der, litt dyp men likevel utrolig skrikete på en måte, og krafta til tromminga av Bonzo, herlig Nyyydelig Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 For ikke å snakke om den sexy Tele'en til Jimmy! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) For ikke å snakke om den sexy Tele'en til Jimmy! Ja, herregud, jeg har så siiinsyykt lyst på en som ser akkurat sånn ut. Jeg har til og med planer om å kjøpe meg et sånt "gitar bygge sett", så jeg kan bygge min egen og male den Endret 1. oktober 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Blitt super glad i : dazed and confused ! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Blitt super glad i : dazed and confused ! Er vel sånn ca den feteste låta de har. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Blitt super glad i : dazed and confused ! Er vel sånn ca den feteste låta de har. Ja , men den er "RÅ-stjelt" fra Jake Holmes som har en låt med akkurat samme navn som kom ut før Led Zep's versjon, men det gjør ikke noe...hehe http://www.megaupload.com/?d=19KP0I0L Edit: La til link så dere kan laste den ned Endret 2. oktober 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja , men den er "RÅ-stjelt" fra Jake Holmes som har en låt med akkurat samme navn som kom ut før Led Zep's versjon, men det gjør ikke noe...hehe http://www.megaupload.com/?d=19KP0I0L Det var liksom ikke samme spruten over den sangen der. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Nobody's Fault But Mine Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja , men den er "RÅ-stjelt" fra Jake Holmes som har en låt med akkurat samme navn som kom ut før Led Zep's versjon, men det gjør ikke noe...hehe http://www.megaupload.com/?d=19KP0I0L Det var liksom ikke samme spruten over den sangen der. Nei, Led Zeppelin's versjon er mye bedre, ihvertfall live. Der Jimmy tar fram fiolin-buen og slår løs på gitar'n Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ser at platekompaniet har ein del Led Zep album til ein meget rimelig penge, dvs 60 kr a piece! Trur det blir 1-4 hos meg, i første omgang. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ser at platekompaniet har ein del Led Zep album til ein meget rimelig penge, dvs 60 kr a piece!Trur det blir 1-4 hos meg, i første omgang. Bra Jeg har alle jeg... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har snart alle jeg. In Through the Out Door er på vei i posten, og da mangler jeg vel bare Coda hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har snart alle jeg. In Through the Out Door er på vei i posten, og da mangler jeg vel bare Coda hvis jeg ikke husker feil. Ja, Coda var den jeg maglet også. Det er jo på en måte bare et "reste-album" , men det er et par bra låter der Lenke til kommentar
Zeppolina Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Led Zeppelin Til nå har jeg hørt II, III, Physical Graffiti og 2 best of album. Jeg syns hele toer cdn er topp !! Ellers liker jeg veldig godt When the Levee Breaks. Er så mye bra gitar spilling der og måten han synger på er helmaks. "And happiness is what you need so bad.." Achilles last stand er en annen bra gitarlåt. Babe I`m gonna leave you , dazed and confused, Since I`ve been loving you (Helt nyyydelig ) liker veldig godt måten han synger på. Längtan og lidelse.... Og i trampled underfoot har de et lite gitarriff som Franz Ferdinand må ha blitt inspirert av Tja, det er mange flere sanger jeg kunne ramset opp. Liker det meste jeg har hørt til nå av Led Zepp Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Få band som har en så bra discografi som Led Zep. I-IV + Houses of the holy og Psy Grafitti, herlig. Jimmy Page Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Liker ikke LEd Zeppelin spesielt, hører kun på Stairway to Heaven noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå