bror_bror Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Selvfølgelig liker jeg Led Zeppelin. Liker best Physical Grafitti. Konge album Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kjøpte Kjøpte 'Led Zeppelin - II'-albumet idag, var det lurt? Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kjøpte Kjøpte 'Led Zeppelin - II'-albumet idag, var det lurt? Hør det, så finner du det ut... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kjøpte Kjøpte 'Led Zeppelin - II'-albumet idag, var det lurt? Hør det, så finner du det ut... Ja, men hva om jeg kunne kjøpt et annet et som var dobbelt så bra? Lenke til kommentar
arianar Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kjøpte Kjøpte 'Led Zeppelin - II'-albumet idag, var det lurt? Hør det, så finner du det ut... Ja, men hva om jeg kunne kjøpt et annet et som var dobbelt så bra? Led Zeppelin II er et kongealbum, så absolutt verdt pengene! Gitt at det ikke kostet 600 eller noe da ... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Zeppelin II er nydelig bra Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jimmy Page er tidenes beste gitarist, og Led Zeppelin er gud Holder IV høyest. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg gikk til innkjøp av Complete Studio Recordings for 11 år siden. Anbefales på det sterkeste. Cd 2 & 4 er mine favoritter. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ta og hør på No Quarter og Battle For Evermore. Seff er jo Stairway To Heaven og bortimot alle de andre kjempebra også. Har 11 timer og 14 min med Led Zep på pcen. Dette er digg Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 For dem som liker Led Zeppelin kan jeg også anbefale Outrider av Jimmy Page. Jeg har gått til innkjøp av flere album av Page uten den samme entusiasmen. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kjøpte Kjøpte 'Led Zeppelin - II'-albumet idag, var det lurt? Hør det, så finner du det ut... Ja, men hva om jeg kunne kjøpt et annet et som var dobbelt så bra? Led Zeppelin II er et kongealbum, så absolutt verdt pengene! Gitt at det ikke kostet 600 eller noe da ... Faktisk kostet det 89,50 Gjerrig? Meg? Lenke til kommentar
arianar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kjøpte Kjøpte 'Led Zeppelin - II'-albumet idag, var det lurt? Hør det, så finner du det ut... Ja, men hva om jeg kunne kjøpt et annet et som var dobbelt så bra? Led Zeppelin II er et kongealbum, så absolutt verdt pengene! Gitt at det ikke kostet 600 eller noe da ... Faktisk kostet det 89,50 Gjerrig? Meg? Da var det absolutt verdt det! Hører på det selv nå faktisk! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kjøpte Kjøpte 'Led Zeppelin - II'-albumet idag, var det lurt? Hør det, så finner du det ut... Ja, men hva om jeg kunne kjøpt et annet et som var dobbelt så bra? Led Zeppelin II er et kongealbum, så absolutt verdt pengene! Gitt at det ikke kostet 600 eller noe da ... Faktisk kostet det 89,50 Gjerrig? Meg? Da var det absolutt verdt det! Hører på det selv nå faktisk! Tromme-solo er det på`n også Whole Lotta Love er jo også der, Bring It On Home som er en kjempe låt. Ja, verdt alle penga Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Led Zeppelin II er et kongealbum, så absolutt verdt pengene! Gitt at det ikke kostet 600 eller noe da ... Faktisk kostet det 89,50 Gjerrig? Meg? Da var det absolutt verdt det! Hører på det selv nå faktisk! Tromme-solo er det på`n også Whole Lotta Love er jo også der, Bring It On Home som er en kjempe låt. Ja, verdt alle penga Ja, nå er jeg ekstremt fornøyd med kjøpet. Har fått mange favoritter. Whole Lotta Love (Seff), Heartbreaker, Moby Dick, What Is and What Should be, o.l. Et album med klasse. EDIT: Masse sitater. Endret 25. september 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det var på denne dagen John Bonham døde. Jeg er litt trist i dag Lenke til kommentar
treant Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hver gang noen nevner led zeppelin. så dukker jimmy page med sin dobble neck gitar på netthinna mine.(kanskje du hører meg mimre på starways to heaven og?) Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hver gang noen nevner led zeppelin. så dukker jimmy page med sin dobble neck gitar på netthinna mine.(kanskje du hører meg mimre på starways to heaven og?) Hver gang jeg hører Led Zeppelin, så dukker det opp bilder fra Danmarks Radio opp i hodet mitt Den opptreden de gjorde der var fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå