Dimitrij Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) I min søken etter kvalitetsmusikk har jeg nå kommet over selveste Led Zeppelin Noen andre som liker de og hvilke sanger vil dere anbefalle? EDIT: Beklager feilposting, kan en moderator flytte? Endret 7. september 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Zeppelin er konge! Er ikkje så altfor kjent med musikken deira, men kan iallefall sei at Led Zeppelin IV er noko av det mest geniale eg har høyrt! Tipper denne blir flyttet til Musikk snart.. Endret 8. september 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Se også denne tråden Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 I'm gonna give you my love, what a Whole Lotta Love Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ingen over, ingen ved siden. Så sånn er det. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Joda, Led Zeppelin er bra. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Går det an å ikke like Led Zeppelin? Kongeband! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Takk! Endelig noen som har forstått det Jeg ELSKER Led Zeppelin. Har venta på denne tråden. Yeah *Plant*Jones*Bonham*Page* Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Whola lotta love,dazed and confused,stairway to heaven og rock n roll er noen av mine favoritter Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 zepplin har endel bra musikk, men jeg syntes musikken deres kan bli litt kjedelig iblant Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 zepplin har endel bra musikk, men jeg syntes musikken deres kan bli litt kjedelig iblant Å? Det har ikke skjedd med meg, men ingen er like Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 The imagrant song forever... Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg var sjåffis på mandela-konserten i Tromsø. Fikk æren av å kjøre selveste Robert Plant:) Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 The imagrant song forever... Konge den, det er egentlig alle sangene på III`ern Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Led Zeppelin er kvalitet hele veien. God trommis (John Bonham), god gitarist (Jimmy Page), undervurdert bassist (John Paul Jones), og en virtuøs sanger (Robert Planet). De er, etter min mening, det beste som har skjedd musikkhistorien etter The Beatles. Jimmy Page er etter min oppfatning en av de dyktigste arrangørene og produsenten et band har hatt. Han brukte folket som talerør, og de brukte nesten ingen promotering. Det skulle være ryktet som avgjorde suksessen. En annen ting er at publikum på Led Zeppelin-konserter, holder helt kjeft når bandet spiller. Med en gang bandet er ferdig så hyler mengden. Det kaller jeg respekt for de som spiller. Da hører man på musikken og dømmer ikke nødvendigvis etter utseendet. Musikk for den seriøse lytter! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 En annen ting er at publikum på Led Zeppelin-konserter, holder helt kjeft når bandet spiller. Med en gang bandet er ferdig så hyler mengden. Det kaller jeg respekt for de som spiller. Da hører man på musikken og dømmer ikke nødvendigvis etter utseendet. Musikk for den seriøse lytter! Nettopp! Du kan høre Robert Plant si: (når publikum er helt ville) "If we could just play please" Jeg tror faktisk han sa dette på dems siste konsert, i Berlin. Det har også skjedd at Jimmy Page må ha måtte avbryte sin gitar solo: White Summer(/Black Mountainside) å be om at publikum skal roe seg ned litt og være stille. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Det har også skjedd at Jimmy Page må ha måtte avbryte sin gitar solo: White Summer(/Black Mountainside) å be om at publikum skal roe seg ned litt og være stille. Så et videoopptak av: denne DVD'en av White Summer/ Black Mountain side. Skjønner ikke hvordan den karen kan spille med så mye hår! Endret 9. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 I starten turte jo ikke folk å ha de som oppvarmingsband, rett og slett fordi Zeppelin var så gode at de synes "hovedbandet" ble kjedelig. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det har også skjedd at Jimmy Page må ha måtte avbryte sin gitar solo: White Summer(/Black Mountainside) å be om at publikum skal roe seg ned litt og være stille. Så et videoopptak av: denne DVD'en av White Summer/ Black Mountain side. Skjønner ikke hvordan den karen kan spille med så mye hår! Hehe, mye hår ja Den soloen er råååå foresten Sitter bare på en stol og spiller hva han vil, villt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå