danilovic Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 HVORFOR må McDonalds putte de ekle sylteagurkene på burgerne sine, når ingen vil ha dem?! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 fordi de ikke kan lage burger .. eller noe annet for den sakens skyld NED MED MAC!!! *Med MAC mener jeg IKKE mac om APPLE osv... greit? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 15:38, Kebab GUD skrev:fordi de ikke kan lage burger .. eller noe annet for den sakens skyld NED MED MAC!!!*Med MAC mener jeg IKKE mac om APPLE osv... greit? jeg mener både eplet og Mc'ern! eneste de kan lage (som er godt) er McFlurry -men når det kommer til burgere: tynn papp over og under, litt fett med kjøttsporer og benmel i midten (aldri over 4mm), en del illeluktende dressing, mye billig og ekkel "kitschup" og de ekle sylteagurkene Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 om du ikke liker sylteagurk så skal du si "1 takeaway bigmac meny uten sylteagurk med sprite" når du bestiller. Da får du det billigst og kassadama lager en *ny* burger til deg slik at du slipper å få en gammel en som har vært klar i litt for lang tid. forøvrig så er sylteagurk veldig godt på hamburgere og derfor legger McD på sylteagurk. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 enig der, syltagurk er DIGG på burger, bare synd at det du får på Mc ikke kan kalles "burger"... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 aaah, en som har forstått det :smile: lenge leve pakkisburgere sier jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 lenge leve det jeg er gud over !! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hei! Liker sylteagurk på hamburger (tenker ikkje på hamburger skinke).. Jannis-15: Ein venn av meg som var med meg til Danmark gjekk inn i ein McDonald`s butikk/resturant/sjappe (?). Og spurte om han også kunne få ein burger.. Det skjønte ikkje dama bak disken. Men,han kunne få ein sandwitch (ikkje sandheks).. Det er mulig ho ikkje forstod heilt kva han sa siden han snakker Sogndals dialekt..:wink: Han prøvde seg også med å kjøpe "eit pizzabrød" på ein Q8 bensinstasjon... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 vel, de burgerne du får i danmark på Mc er jo i allefrall bedre... fikk han tak i noe å spise der eller? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hei Jannis-15! Han fekk det da dama/jenta bak disken spurte om det var sandwitch (ikkje sandheks) han meinte. Og da nikka han på hovudet. Når det gjaldt "pizza brødet" så peikte han på det og sa at han ville kjøpe "sånn"... Og da fekk han kjøpe det..Men,han var skuffa da det ikkje var noko "pizza fyll" (ikkje fyll pizza) i brødet. Han hadde selfølgelig gløymt å kjøpe noko å drikke til. Så brødet var noko tørt.. :/ Men,eg åt ikkje anna på mcdonalds enn McFlurry med smarties :wink: Biffane kosta 50 danske kroner (49 danske kroner for å være korrekt) på resturant. Da gadd eg ikkje kjøpe mcdonalds "mat" for å seie det slik.. :wink: Når eg var i Prague/Praha for 5år siden og skulle ete biff på den finaste/dyraste (ikkje så dyrt sett med norske auger) resturanten mitt i hovedgata. Eg bestillte biff men, havna opp med dukk det vil seie and:/ Men,eg gadd ikkje klage. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 16:37, Anders Leipsland skrev:om du ikke liker sylteagurk så skal du si "1 takeaway bigmac meny uten sylteagurk med sprite" når du bestiller. Da får du det billigst og kassadama lager en *ny* burger til deg slik at du slipper å få en gammel en som har vært klar i litt for lang tid. forøvrig så er sylteagurk veldig godt på hamburgere og derfor legger McD på sylteagurk. men oddsen er enda større for at de gjør noe bogus med burgeren din... også tar det MYE lengre tid. Har man god tid og spiser på MCDonalds er man enten lat eller faktisk liker det de serverer der?! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jepp.. sylteagurk på burger er digg. Men det finnes unntak.. sånn som når jeg fikk en bigmac med 9!! Ja 9!! sylteagurker... Blir lett for mye av det gode med syltiser.. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Måker er fine dyr. De spiser alt, det trodde ihvertfall jeg. Så når en måke satte seg foran meg når jeg spiste big-mac menyen min, så tenkte jeg å være snill å gi den sylteagurken min. Jeg liker den jo ikke. Og det startet lovende. Måka tenkte vel som alltid "MAT, den sluker jeg i meg". Og som sagt så gjort. Men etter noen sekunder begynner den å vri seg og riste på hodet. Og jo da, sylteagurken KOM OPP IGJEN. Og måka fløy sin vei, sikkert merket for livet. Moralen er. Sylteagurk er ikke mat. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 12:22, Signatur skrev:Og det startet lovende. Måka tenkte vel som alltid "MAT, den sluker jeg i meg". Og som sagt så gjort. Men etter noen sekunder begynner den å vri seg og riste på hodet. Og jo da, sylteagurken KOM OPP IGJEN. Og måka fløy sin vei, sikkert merket for livet. Lol Sylteagurk på burger er digg. Men da må de være fersk sylteagurk. Det diggeste er å lage burger selv, helt fra grunnen av. Ta en kjøttdeig, løk, sylteagurk i biter, rødløk, litt salt,vann og mel. Ha på masse digg slik at du ikke klarer å bite over den. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hvorvidt sylteagurker smaker godt eller ikke skal jeg ikke kommentere - men McDonalds må jo bruke noe for å få smak på burgerne sine ... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-09-03 12:29):Men da må de være fersk sylteagurk. SirHartge hva mener du med fersk sylteagurk. :razz: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: LolSylteagurk på burger er digg. Men da må de være fersk sylteagurk.Det diggeste er å lage burger selv, helt fra grunnen av. Ta en kjøttdeig, løk, sylteagurk i biter, rødløk, litt salt,vann og mel. Ha på masse digg slik at du ikke klarer å bite over den. jepp fikk sånn hjemmelaget burger her om dagen, den smakte himmelsk, det er digg å være gift mvh nerd-light Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Sylteaggruk er nammenamm det. Men du kan ikke spise det hele tiden , da blir du liksom lei av det for flere år (Skjedde med meg før) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Sylteagurker smaker BAJS! Det er sykt ekkelt Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg sier bare -=[§] Leve BurgerKing [§]=- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå