uro Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 hehe.. takk..! er litt skeptisk til SMF.. siste jeg prøvde meg på det gikk det ikke Hva gikk ikke liksom? hva var galt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 mitt ble f0cked.. hva skjedde? www.acdforum.frac.dk/forum Lenke til kommentar
uro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 mitt ble f0cked.. hva skjedde? www.acdforum.frac.dk/forum Det funka jo ikke jo Var det det som var galt liksom? at siden ikke finnes? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 vet ikke! noen som vet? skal jeg bare legge inn filene på nytt? Lenke til kommentar
uro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 vet ikke! noen som vet? skal jeg bare legge inn filene på nytt? prøv det så kanskje det ordner seg Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 fikk det til!! men hvordan gjør jeg folk til moderator på SMF? http://www.acdforum.frac.dk/ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Finnes det noe gruppe innstilinger eller noe lignene? eller under admin vil jeg tro Lenke til kommentar
uro Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 fikk det til!! men hvordan gjør jeg folk til moderator på SMF? http://www.acdforum.frac.dk/ Du må gå inn på admin siden og prøve deg frem, så får du det til vettu Jo mer du prøver deg frem jo mer klarer du etterhvert Fint forum btw Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis du har et webhotell med CPanel så er det en mulighet til å få ferdig installert InvisionBoard hvis du har "rett" versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå