erpost Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 har ei gamal strømforsyning som yter heile (!!) 110 watt. Har fungert stabilt på ein intel celeron 433 mhz. Skal installere ein 1 ghz amd duron utan overklokking eller noko anna ekstra enn 1 cd-rom, harddisk og diskett. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Trur neppe det blir å gå da.. 110 w er veldig lite.. AMD trekker jo som kjent en god del strøm så. Må i allefall ha 200 w Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 110 Watt høres litt lie ut! 300 W. koster vel Ca. 300kr.- hilsen LOZER Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 I teorien skulle det gå. Min PC (se "signatur") bruker max 120W på 230v-siden av strømforsyningen. Medregnet noe tap i PSU'en så bruker komponentene mine samlet rundt 100W. Det skulle teoretisk sett altså gå bra hvis strømforsyningen støtter hovedkortet (ATX-plugg). Jeg tror ikke du ødelegger noe hvis du prøver. Hvis strømforsyningen ikke trives vil du bare få et ustabilt system. ___________________________________________________ PC'n min: Athlon XP 1800+, 512MB DDR-ram, Seagate Barracuda IV 80GB, Samsung 60GB harddisk, KT3 Ultra hovedkort, Toshiba DVD-rom, Liteon 40x brenner @48x, diskettstasjon, 3Dfx banshee skjermkort, Pinnacle PCTV pro TV-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå