Adversary Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hei! Da har jeg bygd pc. Jeg byttet ut delene og gjorde det som trengtest som vanlig, formaterte. Etter det satte jeg i Xp-cden og skulle legge inn windows. Man så kommer det opp "NTLDR mangler, stykk en tast for og starte på nytt". Hjelp! Endret 7. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Den finner ikke BOOT-loaderen til windows. Sett CD-rom som første "boot device" i BIOS så får du kørt innstallasjonen. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Det har jeg prøvd. Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kan hende det er cd'n som ikke er helt med? Er det en original? Du kan jo teste og boote på disketter (ja, jeg vet det er old-school-style ) men det kan jo funke.... Du finner disk imager på Bootdisks - Alle Windows OS'er. . Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jeg har samme problemet. jeg bruker en hotfix ved å boote pc med winxp cd i dvd romen, fjerner jeg den så vil ikke windows boote. jeg fant et par fixes på windows sida, men disse funket ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå