Kairo Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hei. Er dette det som skal til for å installere det som trengs på en nymoddet xbox.? Vil se dvd, legge inn spill / musikk på harddisk. Noen som evt, ville sendt meg en kopi på CD, og fått noen tomme igjen som takk for hjelpen.... Kairo Endret 13. september 2005 av Kairo Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tror du må forklare litt mer om hva du er på jakt etter. www.xbox-scene.com (Y) Lenke til kommentar
Kairo Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hei. Er på jakt etter kopi av cd med dashboard, og programmer til å legge spill / musikk på harddisk + andre nyttige programmer. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Slayers funker fint. 2.6 er siste versjon, men bør likevle oppdatere de enkelte programmer. http://slayer.xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Min mening er at Slayer 2.6 inneholder alt for mye... Synes "AID 2.11" virker mere hensiktsmessig da man faktisk velger fra meny på cden hva man vil installere. http://aid.xbox-hq.com/ DrE Lenke til kommentar
Kairo Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hei. Har nå lastet ned Slayer 2.6. Når jeg kjører MD5 Hashing Utility på denne fila, før jeg brenner den, får jeg ikke den koden som står på Slayer's hjemmeside. ?? Etter jeg har brent CD'n, og putter den i pC'en, får jeg ikke opp noe som helst. Har brukt en CD-RW 700MB. Får kun opp at tilgjengelig på CD er 320Mb Noe forslag / innspill ? Kairo Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 forsøkt å brenne på treigeste hastighet? forsøkt med forskjellige cd'er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå