Tjuls Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 stefaren min skal ha ny mobil snart regner han med.. det blir nokia.. og han trenger bluetooth, god kalender og kontakt funksjon, radio[om det er mulig, med bluetooth handsfree], veldig kjekt om det er symbian. noen som har noen ikke alt for dyre forslag.. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hva med nokia 6680?? Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvert fall ikke 6630! Angre ræva av meg på at jeg kjøpte den dritten. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) jeg har selv 6680 og er storfornøyd... men tror ikke han vil bruke så mye penger. hvor mye ligger den i om dagen med privat+ ? nede i 2000kr eller? og den har jo ikke radio.. han kjører motorsykkel, og vil veldig gjerne ha radio over bluetooth.. men det er kanskje ikke mulig, siden antenna som regel sitter i handsfree'en... ? Endret 8. september 2005 av Tjuls Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvorfor ikke 6630? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvis du ikke har bruk for 3G er 6681 et genialt valg. Nå som den har sunket så utrolig i pris er den et røverkjøp: https://prisguiden.no/produkt/28018 Ellers er selvfølgelig 6680 og N70 gode kandidater, men da må man først doble prisen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå