Gå til innhold

Novel netware 4.9

willbend

Anbefalte innlegg

Jeg tror programmet heter Novel netware 4.9. Det er altså det som er instalert på alle pc'ene på skolen min. I friminuttet spiller vi på pc'ene og vi styrer og står i. Derfor har noen lærer faktisk tatt bort internett kablene(da får vi ikke logget på). Så spørmålet mitt er: Hvordan skal vi greie å spille uten å logge inn? Jeg har hørt om å boote til linux, men det hadde vært fint om noen kunne forklart dette til meg. Spillet vi spiller hete forresten Achtung die kurve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du trenger ikke internett hvis du skal spille nettverkspill ;)

er nok ikke lurt å begynne å tulle for mye med maskinene til skolen - det er en grunn til at du ikke får spille i friminuttene....

du går vel på skolen for å lære regner jeg med...

edit: dessuten er det lett å sperre tilgangen til internett i NetWare... så vet ikke hvorfor de trekker ut kablene....

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Alle spiller på samme pc og samme tastatur. Siden de trekker ut, greier ikke programmet å sammenligne det vi skriver inn med passordet som er lagret på en annen pc. De lærerne vi har kan ingenting om data, derfor trekker de ut kabelen. Jeg lærer mye på skolen, vi spiller jo bare i langfri. Og grunnen til at vi ikke får spille er at vi spilte for mye, og fordi vi roper og skriker hvis noen ødelegger, eller noen klebber seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...