Hansa92 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Når jeg prøver å komme innpå mailen min kommer det opp en feilmelding der det står: klarte ikke finne filen /mail/view?=page&name=js&ver=ac1fc420024f4a18. Kontroller plasseringen og prøv igjen. Noen som har det samme problemet eller vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) hmmm, ikke bra... Noen som vet om en annen plass jeg kan se mailen min? Endret 7. september 2005 av Hansa92 Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 prøv igjen. Nå virker min f.eks. Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 prøv igjen. Nå virker min f.eks. Nei, funka ikke nå heller men jeg spør igjen... er det en muighet for å lese mailen min fra en annen plass? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Den støtter jo pop3 dersom du har aktivert det. www.mail2web.com eller Operas M2 er to måter du da kan lese mailen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hvis du bruker Firefox så kommer den meldingen opp i blant. Litt irriterende, imed at Gmail funker med IE og Opera uten disse mystiske meldingene som FF gir. Endret 7. september 2005 av Pels Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har funka her i hele dag. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg bruker Opera, men den har ikke vært nede idag. Men gmail hadde litt hikke forrige uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå